دستگاه سانترا ل كم ظرفيت

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

KX-TEM824 دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل

1306

محصول جدید

امکان بستن تمامی شماره تلفن ها و باز کذاشتن شماره های خاص برای تماس به بیرون

امکان استفاده سیستم ایدی کالر بر روی تلفن های مدیریتی و تک خط پاناسونیک

تلفن های سانترال قابل استفاده در این دستگاه شامل

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7730

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7050

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7030

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7020

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

1,100,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

اطلاعات بیشتر

ظرفیت اولیه خط شهری 6
امکان افزایش ظرفیت خط شهری دارد
حداکثر ظرفیت ورودی خط شهری 8
امکان راه اندازی خط شهری دیجیتال PRI ندارد
ظرفیت اولیه خط داخلی 16
امکان افزایش ظرفیت خط داخلی دارد
حداکثر ظرفیت خروجی خط داخلی 24
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی آنالوگ دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی هایبیرید دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی دیجیتال ندارد
پشتیبانی از دستگاه فکس یا فکس مودم دارد
پشتیبانی از برقراری تماس اینترنتی VOIP ندارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی تحت شبکه IPPOHNE ندارد
قابلیت پشتیبانی از داخلی تحت شبکه SIPPHONE ندارد
اپراتور گویا سه مرحله ای پیش فرض دارد
ظرفیت اپراتور گویا پیش فرض 1
قابلیت افزایش ترافیک اپراتور گویا دارد
حداکثر ظرفیت اپراتور گویا 2
امکان اتصال دستگاه پردازنده صوتی دارد
حداکثر تعداد دستگاه پردازنده صوتی قابل اتصال 1
امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالرآیدی پیش فرض ندارد
امکان نصب کارت نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالر آیدی دارد
امکان نصب کنسول DSS دارد
حداکثر تعداد کنسول DSS قابل اتصال 2
امکان اتصال برق اضطراری (باطری) دارد
ورودی پخش موزیک انتظار دارد
خروجی پخش صدا پیجر دارد
امکان فعال سازی محدودیت استفاده از خطوط شهری دارد
امکان فعال سازی محدودیت زمان مکالمه دارد
امکان فعال سازی محدودیت در شماره گیری (0 یا 00) دارد
امکان شنود مکالمات دارد
امکان استفاده از مکالمه کنفرانسی دارد
امکان برنامه ریزی در شیفت کاری مختلف دارد
تعداد شیفت کاری 3
پشتیبانی از سرویس شماره گیری سریع دارد
ظرفیت ذخیره شماره تلفن در سرویس شماره گیری سریع 100
پورت USB دارد
پورت RS232 دارد
پورت شبکه LAN دارد
قابلیت استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری دارد
قابلیت اتصال به نرم افزار CRM دارد
نوع کانکتور مخابراتی RJ-11
ولتاژ برق ورودی 220 ولت
رنگ سفید
وزن 3.5 کیلوگرم
سایز 368*284*102 میلی متر

نقد و بررسی

در شرکت‌هایی که تماس‌های تلفنی دارای حجم زیادی است و افراد زیادی با شرکت در تماس هستند پاسخگویی به حجم زیاد تماس‌ها بعد از مدتی، کاربران (افراد پاسخ گو به تلفن‌ها) را خسته می‌کند. هم چنین پاسخگویی به مشتریان از طریق تلفن و برطرف کردن نیاز آن‌ها و نحوه فروش از این طریق دغدغه فکری مدیران شرکت‌ها بوده و مدیران همیشه در پی افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های اضافی و کسب رضایت مشتریان هستند. دستگاه سانترال در بهبود شیوه پاسخ‌گویی به مکالمات راه‌حلی بسیار مناسب است به گونه‌ای که با تعریف کردن داخلی‌های اپراتوری برای دستگاه سانترال تماس‌های دریافتی به طور منظم در بین این داخلی‌ها پخش می‌شود و حجم تماس دریافتی توسط کاربران به تعادل رسیده و این کار روند خستگی افراد را کاهش می‌دهد و در نحوه پاسخگویی به مشتریان تأثیر فراوانی دارد که در نهایت باعث ایجاد رضایت و اعتماد در مشتری می‌شود. سیستم‌های سانترال، مراکز کوچک مخابراتی هستند که خطوط شهری را به گونه‌ای برای کاربران خود توزیع می‌کنند که بتوانند از خطوط شهری متناسب با نوع فعالیت خود استفاده کنند. این محصول پاناسونیک مخصوص محیط‌های کوچک کاری است که سیستمی هیبرید دارد، یعنی این دستگاه سانترال پاناسونیک به غیر از پشتیبانی از سیستم آنالوگ از سیستم هیبرید نیز پشتیبانی می‌کند.


pbx
سیستم های کم ظرفیت پاناسونیک که در حال حاضر در بازار موجود هستند دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 می باشند، البته مدل های  KX-TA308, KX-TA616 , KX-TEA30 از دیگر نمونه‌های این سری هستند که به دلیل محدود بودن امکاناتی که برای کاربران ایجاد می‌کنند از چرخه تولید خارج‌شده‌اند. این خروج به معنا اتمام خدمات پاناسونیک برای آن‌ها نبوده بلکه دستگاه‌های پیشرفته KX-TES824 , KX-TEM824 را به گونه‌ای طراحی کرد که در نوع خود کارت‌هایی مشابه را پشتیبانی می‌کنند اما با کارایی و ویژگی‌های خاص که در خود دستگاه به صورت نرم‌افزاری برنامه‌ریزی‌شده است. دستگاه KX-TEM824  به صورت پیش‌فرض 6 خط شهری را پشتیبانی می‌کند و به 16 کاربر اجازه استفاده از خطوط تلفن را می‌دهد.اما همان طور که می‌دانید با نصب کارت‌های افزایش ترافیک می‌توان تعداد خطوط شهری و داخلی دستگاه سانترال را افزایش داد. این میزان افزایش، 8به24 است یعنی پشتیبانی از 8 خط شهری و اجازه استفاده از این خطوط برای 24 کاربر از تلفن پاناسونیک. برای ارتقا این سیستم ارتباطی باید کارت افزایش‌دهنده 2 خط شهری و 8 خط داخلی مدل KX-TE82480 را تهیه کرد. این کارت قابلیت پشتیبانی از 2 خط شهری و افزایش 8 کاربر برای سانترال را ممکن می‌سازد.
این سری از دستگاه‌های سانترال که راجع به آن‌ها مفصل صحبت شد برای برنامه‌ریزی نیازمند به یک گوشی مدیریتی هستند که عموماً برای این امر از گوشی KX-T7730 استفاده می‌کنند. این تلفن به دلیل پشتیبانی از سیستم هیبرید، قابلیت برنامه‌ریزی این سری کم ظرفیت را دارا است. این برنامه‌ریزی دارای چند رکن اصلی است که ابتدا باید در مورد برنامه‌ریزی سانترال مطالبی را عنوان کرد. منظور از برنامه‌ریزی فعال و یا غیرفعال کردن ویژگی‌های سانترال و مطابقت دادن آن با نیازهای ارتباطی شرکت است. سانترال کم ظرفیت پس از اتصال به برق و راه‌اندازی خطوط شهری، در صورت دریافت تماس، مکالمه را به تمامی داخلی‌ها ارجاع می‌دهد و تمام داخلی‌ها زنگ می‌خورند. با استفاده از کدهای سانترال و برنامه‌ریزی آن می‌توان دریافت تماس را محدود به داخلی خاص کرد و یا قابلیت‌های دیگر این سیستم ارتباطی که در ذیل به آن‌ها اشاره شده است را مدیریت نمود:
  • تعیین نام برای هر داخلی
  • گروه‌بندی داخلی‌ها
  • پیج(فراخوان) شخصی و یا گروهی داخلی‌ها
  • برقراری تماس کنفرانسی(چندنفره)
  • امکان فعال نمودن خط پارالل
  • ذخیره شماره برای شماره‌گیری سریع
  • ارسال پیامک در صورت پشتیبانی مخابرات
  • امکان مشاهده اطلاعات تماس‌گیرنده
  • مدیریت بهینه تماس‌ها
  • اتصال فکس به عنوان داخلی برای دستگاه
  • مشاهده اطلاعات تماس و جزئیات آن
  • راهنمای صوتی 3 مرحله‌ای
  • نصب آیفون یا دربازکن
  • اتصال به دستگاه پیغام‌گیر
  • امکان ضبط مکالمات
  • قابل تنظیم سه شیفت کاری
این دستگاه دارای 1 جای کارت جهت افزایش خطوط داخلی یا شهری است که می‌توان از بین کارت‌های زیر، متناسب با نیاز شرکت آن را تهیه نمود.
  • KX-TE82480    کارت افزایش‌دهنده 2 خط شهری و 8 خط داخلی
  • KX-TE82474    کارت افزایش‌دهنده 8 خط داخلی
این مرکز تلفن پاناسونیک قابل تنظیم به سه حالت روز و شب و ناهار است که به فرد پاسخگو این امکان را می‌دهد که زمان پاسخگویی به تماس ها را با زمان کاری خود تنظیم کند و در هنگام اتمام زمان کار به کاربر امکان انتخاب 3 روش را می‌دهد تا در همه زمان‌ها پاسخگوی تماس‌گیرنده باشد. این سرویس به صورت 1 کانال (پاسخ‌گویی 1 تماس در لحظه) به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه فعال است که با نصب کارت دیزامدل KX-TE89491 این ظرفیت به پاسخ‌گویی 2 تماس در لحظه افزایش می‌یابد. با فعال‌سازی سیستم منشی خودکار برای این دستگاه، می‌توان در ابتدای تماس پیغام خوش‌آمد گویی و معرفی شرکت را پخش کرد و به صورت مرحله‌ای تماس‌گیرنده را به واحد مورد نظر راهنمایی نمود.
پاناسونیک این امکان را نیز به این دستگاه سانترال داده است که با نصب کارت نمایشگر Caller ID، مدل KX-TE89494 شماره‌های ورودی را نمایش دهد و با استفاده از نرم‌افزار SMDR می‌توان جزئیات مکالمه را مشاهده کند و یا حتی از آن نسخه چاپی تهیه نماید.
هم چنین می‌توان در شرکت‌هایی که خطوط شهری کم ولی استفاده‌کنندگان تلفن زیاد است، بجای استفاده از کارت‌های افزایش ترافیک 3به8 یا 2به8 کارت داخلی 8تایی آنالوگ مدل KX-TE82474 را برروی دستگاه سانترال نصب کرد که این امر امکان استفاده کاربران بیشتر را با در نظر گرفتن تعداد خطوط شهری کم فراهم می‌کند.



در یکی از ویژگی‌های سانترال به مدیریت تماس اشاره شد. مدیریت تماس یا UCD که مخفف کلمه Uniform Call Distribution است قابلیتی است که بر روی سانترال به صورت پیش‌فرض وجود دارد ودر صورت نیاز می توان آن را از طریق برنامه‌ریزی فعال نمود. این برنامه با گروه‌بندی داخلی و تنظیمات صحیح داخلی‌های دستگاه، کار توزیع یکسان تماس‌ها را بر عهده می‌گیرد.
این نمونه از سری‌های سانترال، سیستم آنالوگ - هیبرید است که از هم تلفن‌های آنالوگ و هیبرید پشتیبانی می‌کند مانند تلفن KX-T7750. این تلفن رومیزی پاناسونیک خود دارای کلیدهای نمایشگر رنگی برای ثبت شماره‌هایی برای ذخیره در آن است. این شماره‌ها می‌توانند هم شماره‌های شهری و یا شماره داخلی دیگر کاربران سانترال باشد. کلیدهای این تلفن محدود است به همین دلیل برای ثبت شماره‌های داخلی و شهری بیشتر باید از راهکاری به نام کنسول DSS استفاده نمود. وجود این کنسول کارایی و سرعت راافزایش می‌دهد. این کنسول با مدل KX-T7740 در دو حالت 12 و 24 کلید طراحی شده است. این کنسول‌ها با اتصال به تلفن‌های هیبرید قابل استفاده می‌باشند.


dss
در این سیستم های ارتباطی، برای برقراری ارتباط و تماس دریافت مکالمه نیاز به منبع تغذیه و یا برق دارد که به همین دلیل نیاز است سانترال همیشه به برق متصل باشد. یکی از ویژگی‌هایی که این مراکز کوچک مخابراتی دارند مقاوم بودن در برابر نوسانات برق است. در مکان‌هایی که نوسانات شدید برق وجود دارد توصیه می‌شود که از دستگاه‌های تنظیم‌کننده ولتاژ برق استفاده شود. پاناسونیک برای این سیستم های بهبود بخش مکالمات، باطری UPS طراحی کرده که این باطری‌های 7.2 آمپری باعث می‌شود که سانترال کم ظرفیت در هنگام نبود برق فعالیت خود را به خوبی انجام دهد. سانترال سیستمی است که برای ارائه خدمات نیازمند برق است و برای ادامه فعالیت خود در هنگام نبود برق نیازمند باطری 7.2 آمپری است که این باطری‌های بک آپ یا پشتیبان به سیستم کمک می‌کند تا مانند گذشته روند توزیع تماس‌ها را به راحتی انجام دهد و در روند پاسخ‌گویی شرکت خلل ایجاد نکند. این باطری‌ها در بیش‌ترین حالت ممکن (بسته به حجم تماس‌های شرکت) 10 ساعت و در کمترین حالت (باز هم بسته به میزان مکالمه کاربران) حدوداً تا 2 ساعت پاسخ گوی نیازهای ارتباطی کاربران تلفن سانترال است

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

KX-TEM824 دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل

KX-TEM824 دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل

امکان بستن تمامی شماره تلفن ها و باز کذاشتن شماره های خاص برای تماس به بیرون

امکان استفاده سیستم ایدی کالر بر روی تلفن های مدیریتی و تک خط پاناسونیک

تلفن های سانترال قابل استفاده در این دستگاه شامل

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7730

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7050

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7030

تلفن سانترال پاناسونیک مدلKX-T7020