دستگاه سانترا ل پر ظرفيت

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

KX-TDA200دستگاه سانترال پر ظرفیت مدل نمایش بزرگتر

KX-TDA200دستگاه سانترال پر ظرفیت مدل

1340

محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

3,200,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

اطلاعات بیشتر

ظرفیت اولیه خط شهری 0
امکان افزایش ظرفیت خط شهری دارد
حداکثر ظرفیت ورودی خط شهری 128 (متناسب با ظرفیت خط داخلی)
امکان راه اندازی خط شهری دیجیتال PRI دارد
ظرفیت اولیه خط داخلی 0
امکان افزایش ظرفیت خط داخلی دارد
حداکثر ظرفیت خروجی خط داخلی 128 (متناسب با ظرفیت خط شهری)
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی آنالوگ دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی هایبیرید دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی دیجیتال دارد
پشتیبانی از دستگاه فکس یا فکس مودم دارد
پشتیبانی از برقراری تماس اینترنتی VOIP دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی تحت شبکه IPPOHNE دارد
قابلیت پشتیبانی از داخلی تحت شبکه SIPPHONE ندارد
اپراتور گویا سه مرحله ای پیش فرض ندارد
ظرفیت اپراتور گویا پیش فرض 0
قابلیت افزایش ترافیک اپراتور گویا دارد
حداکثر ظرفیت اپراتور گویا 12
امکان اتصال دستگاه پردازنده صوتی دارد
حداکثر تعداد دستگاه پردازنده صوتی قابل اتصال 2
امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالرآیدی پیش فرض ندارد
امکان نصب کارت نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالر آیدی دارد
امکان نصب کنسول DSS دارد
حداکثر تعداد کنسول DSS قابل اتصال 8
امکان اتصال برق اضطراری (باطری) دارد
ورودی پخش موزیک انتظار دارد
خروجی پخش صدا پیجر دارد
امکان فعال سازی محدودیت استفاده از خطوط شهری دارد
امکان فعال سازی محدودیت زمان مکالمه دارد
امکان فعال سازی محدودیت در شماره گیری (0 یا 00) دارد
امکان شنود مکالمات دارد
امکان استفاده از مکالمه کنفرانسی دارد
امکان برنامه ریزی در شیفت کاری مختلف دارد
تعداد شیفت کاری 4
پشتیبانی از سرویس شماره گیری سریع دارد
ظرفیت ذخیره شماره تلفن در سرویس شماره گیری سریع 1000
پورت USB دارد
پورت RS232 دارد
پورت شبکه LAN ندارد
قابلیت استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری دارد
قابلیت اتصال به نرم افزار CRM دارد
نوع کانکتور مخابراتی آمفونل
ولتاژ برق ورودی 220 ولت
رنگ سورمه ای
وزن 16 کیلوگرم
سایز 430*415*270 میلی متر

نقد و بررسی

مرکز تلفن دیجیتال با ظرفیت 10 جای خالی برای نصب کارت است که به  غیر از پوشش خطوط شهری دیجیتال امکان تعریف 128 خط شهری، 128 خط داخلی را به کاربران خود می‌دهد.
با رشد صنعت شرکت‌ها اندازه‌ای بزرگ به خود گرفتند و یا همواره در حال رشد و طرقی بودند. استخدام کارمندهای جدید، اضافه کردن سیستم‌های ارتباطی نو در سیستم، کاهش هزینه‌های ارتباطی، مدیریت و جلب رضایت تماس گیرنده از کوچکترین خواسته و نیاز هر شرکتی بود. پاناسونیک با در نظر گرفتن این شرایط محصولی با نام KX-TDA200 طراحی نمود.

7
افزایش خطوط شهری قابل پشتیبانی به 128 خط شهری و 256 داخلی نسبت به سانترال KX-TDA100 و همچین افزایش 4 فضای خالی نسبت به اولین دستگاه سانترال پرظرفیت KX-TDA100 سبب شده تا بتوان کاربران بیشتری را برای این مرکز تلفن تعریف کرد که برای بسیاری از شرکت‌ها مناسب  است. وجود 10 جای کارت سبب شده است تا با خیال راحت‌تری به انتخاب کارت پرداخته و بدون ترس از کم آمدن جای خالی برای افزایش کارت، این محصول را تهیه نمود.
در این محصول نیز  وجود کارت 8 خط شهری همچنان به چشم می‌خورد که می‌توان یکی از ضعف‌های این محصول به حساب می‌آید که در شرکت هایی که خطوط شهری زیادی دارند همچنین معضلی اساسی به حساب می‌آید. اما امکان استفاده از کارت KX-TDA0181 که کارت خط شهری با ظرفیت 16 خط است یکی از جایگزین ها و یا راه حل هایی برای استفاده بهتر از فضای دستگاه به حساب می‌آید، برای مشاهده مشخصات فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایشگر تلفن باید کارت KX-TDA193 را تهیه نمود که این کارت همچنان بر مبنا کارت 8 خط شهری است و برای راه اندازی بر روی کارت KX-TDA0181 حتما باید 2 کارت را بر روی سیستم نصب نمود.
وجود سیستم دیزا ارتقا یافته با قدرت پاسخ گویی حداکثر 12 تماس در لحظه با کیفیتی بسیار عالی از دیگر امکانات این سیستم به حساب می‌آید که می‌تواند پوششی مناسب بر روی ضعف این کارت به حساب آورد.
بالا بودن قدرت دستگاه در تعریف داخلی تا 256 کاربر و امکان استفاده از سه کارت داخلی آنالوگ، هایبرید و دیجیتال از دیگر نکات مثبت این دستگاه به حساب می‌آید که نکته‌ای قابل اتکا است. امکان تعریف و تقسیم بندی کاربران دستگاه به سه دسته مختلف بهترین راه حل ممکن است که می‌توان به راحتی در این مرکز تلفن پیاه سازی کرد. اما در هنگام استفاده از این راه حل باید به نکته توجه کرد که در صورت نصب کارت خطوط داخلی دیجیتال فقط باید از تلفن دیجیتال پاناسونیک استفاده نمود.

ویژگی های سانترال
قابلیت پشتیبانی از  کارت KX-TDA0290 یکی از مهم ترین امکانات موجود در این سیستم است که باعث می‌شود بتوان خطوط 4 و 5 رقمی که در اصطلاح به آن خطوط PRI گفته می‌شود را در این سیستم راه اندازی نمود. همچنین همگام سازی تماس‌های ورودی با نرم افزار CRMاز دیگر مزیت های این مرکز تلفن به حساب می‌آید، زیرا باعث می‌شود که تمام اطلاعات تماس گیرنده از قبیل شماره تماس ها و نام شخص  مربوطه به صورت خودکار با نرم افزار CRM در هر لحظه در تبادل و یکسان سازی باشد. وجود داخلی‌های مختلف و امکان برقراری تماس رایگان درون سازمانی مزیت‌هایی مختلفی دارد که وجود این مزیت‌ها سبب  روی آوردن شرکت‌ها به تهیه این تجهیزات اداری می‌شود که می‌توان به طور خلاصه به جلوگیری از رفت و آمدهای اضافه در شرکت و بهینه سازی تماس ها  اشاره کرد. این دو مقوله خود دنیایی از تحلیل ها و نقدها را به دوش می‌کشند که حذف این دو مورد با پیاده سازی سانترال در محیط کار سریعا می‌توان رشد و تعالی را در سازمان مشاهده نمود.
KX-TDA200 نیز مانند دیگر تجهیزات مخابراتی هم رده خود در کنار امکان استفاده از تماس تلفنی امکان نصب دستگاه فکس، دستگاه کارت خوان (POS)،دستگاه ضبط مکالمات، دستگاه موزیک انتظار را می‌دهد که می‌توان از امکانات اضافه به دستگاه نیز استفاه نود و قابلیت های سیستم را افزایش داد.
پاناسونیک در کلیه محصولات تولیدی خود امکان نصب کارت درب باز کن را برای سهولت بیشتر طراحی و وارد بازار کرد که این کارت‌ها در ابتدای ورود بسیار مورد استقبال شرکتها قرار گرفت. زیرا چندین فرد مختلف (با توجه به نوع دسترسی و برنامه ریزی انجام شده) بتوانند درب های شرکت را کنترل کنند و با حذف رفت و آمدهای اضافه و بدون اتلاف وقت درب های ورودوی شرکت را مدیریت کنند اما با گذشت زمان ورود آیفون‌های تصویری به بازار استفاده از آیفونKX-T7765 دیگر مقرون به صرفه نبود و همچنین در مقایسه با آیفون تصویری از دقت بالایی برخوردار نبود اما در بعضی شرکت ها هنوز به دلیل مدیریت چند نفر به صورت همزمان بر روی درب و کاهش میزان رفت و آمد همچنان این سرویس مورد استفاده قرار می‌گرفت.
امکان استفاده از تلفن‌های بی سیم دکت نیز از دیگر مزیت‌های KX-TDA200 و کلا دایره محصولات سانترال پرظرفیت دیجیتال محسوب می‌شود که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در محیط‌هایی بزرگ با نصب آنتن سلولی دکت در هر مکانی تماس‌های خود را پاسخ دهند و در دسترس دیگران قرار بگیرند

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

KX-TDA200دستگاه سانترال پر ظرفیت مدل

KX-TDA200دستگاه سانترال پر ظرفیت مدل