اجاق گاز مایکروویو

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

MG-3016S : مایکروویو 30 لیتر ال جی مدل نمایش بزرگتر

MG-3016S : مایکروویو 30 لیتر ال جی مدل

1655

محصول جدید

  • پخت با سه روش مختلف(مایکرو،گریل، پخت ترکیبی)

  • دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

  • دارای 4 برنامه یخ زدایی

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

535,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند LG ال جی

اطلاعات بیشتر

جهت پخت انواع غذاهای خوشمزه در کمترین زمان ممکن طراحی شده است. توان مایکروویو دستگاه1300 وات می باشد. مایکروفر ال جی مجهز به پنج تنظیم توان مایکروویو از 20 درصد تا 100 درصد می باشد. با فشار دادن دکمه micro عملکرد مایکروویو فعال می گردد. با هر بار فشار دادن این دکمه سطح توان کاهش می یابد. مایکروفر ال جی مجهز به قابلیت گریل می باشد. توان گریل دستگاه 1000 وات می باشد. با استفاده از این قابلیت می توان انواع غذاهایی مانند مرغ، گوشت، ماهی و سبزیجات را کباب و برشته کرد. جهت فعال کردن این قابلیت بایستی ابتدا دکمه شروع و سپس دکمه گریل را فشار دهید. سپس با تنظیم زمان پخت و فشار دادن مجدد دکمه شروع عملکرد گریل فعال می شود. این مایکروفر مجهز به ویژگی پخت ترکیبی است که امکان می دهد تا غذای خود را با عملکرد گریل و مایکروویو به طور همزمان یا جداگانه بپزید. جهت استفاده از این قابلیت کافی است دکمه combi را فشار داده و زمان پخت را تنظیم نمائید. حال با فشار دادن دکمه شروع عملکرد پخت ترکیبی فعال می گردد.
ویژگی ماکروفر ال جی مجهز بودن به 8 برنامه پخت خودکار می باشد که شامل پخت سیب زمینی، سبزیجات تازه، سبزیجات منجمد، برنج، ماهی، گوشت گاو، گوشت گوسفندی و ران مرغ می باشد که با فشار هر کدام از این دکمه ها دستگاه شروع به پخت ماده غذایی در کمترین زمان ممکن می نماید. مایکروفر ال جی مجهز به برنامه یخ زدایی خودکار می باشد که دارای چهار حالت گوشت، مرغ، ماهی و نان است. با توجه به نوع ماده غذایی منجمد می توان دکمه مربوطه را انتخاب نمود تا دستگاه با توان مناسب شروع به یخ زدایی ماده غذایی نماید.
این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتالی است که با تنظیم آن می توان مدت زمان پخت غذا را تعیین نمود. با فشار دکمه set clock مایکروفر وارد تنظیم ساعت می گردد. حال با فشار هر کدام از دکمه های 10min,1 min, 10 sec می توان مدت زمان پخت را تنظیم نمود. جهت جلوگیری از تغییر برنامه های دستگاه توسط کودکان این مایکروفر مجهز به قفل ایمنی می باشد. زمانی که قفل ایمنی فعال می گردد هیچ قسمتی از فر کار نمی کند، با این حال هنوز کودک می تواند درب فر را باز کند. جهت فعال کردن قفل ایمنی کافی است دکمه stop/clear را فشار داده و نگه دارید تا عبارت L بر روی صفحه نمایان شود و صدای بیپ شنیده شود.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

MG-3016S : مایکروویو 30 لیتر ال جی مدل

MG-3016S : مایکروویو 30 لیتر ال جی مدل

  • پخت با سه روش مختلف(مایکرو،گریل، پخت ترکیبی)

  • دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

  • دارای 4 برنامه یخ زدایی