كولر آبي

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

مینی کولر مدل AC31 نمایش بزرگتر

مینی کولر مدل AC31

2822

محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

0 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند آبسال
گارانتی دو سال شركت آبسال

اطلاعات بیشتر

استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر  آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی الکتریکی بسیار کمی را مصرف می کند . این کولر باعث ایجاد رطو بت در هوای خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند . رطوبت ایجاد شده توسط این کولر از شوک های ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و مانع از ترک خوردن وسایل چوبی می شود . کولرهای آبسال به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که رطوبت لازم را در هوای گرم و خشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند . 

شرکت آبسال در جهت توسعه اهداف خود اقدام به طراحی و ساخت کولر جدیدی در ابعاد کوچک نموده است ، این کولر ویژگی ها و کاربری های خاصی دارد .

ویژگیها :

  • پروانه این کولر از یک قطعه پلاستیکی یکپارچه ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی کند . این پروانه احتیاج به بالانس ندارد و با توجه به جنس آن هرگز زنگ نمی زند .
  • پر کردن مخزن آب آن هم به طریق اتصال به شبکه آب شهری و هم به طریقه دستی امکانپذیر است .
  • بدنه و قسمتهای فلزی آن از جنس ورق گالوانیزه مرغوب ساخته شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است به همین دلیل زیبایی ، دوام و عمر طولانی دارد .
  • مخزن آب این کولر از جنس پلاستیک ( پلی آمید تقویت شده ) ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه ، دارای عمر طولانی است .
  • این کولر مجهز به دریچه قابل تنظیم هوا می باشد که امکان جابجایی هوا را در زوایای مختلف فراهم می سازد .
  • یکی از مزیت های مینی کولر AC31 کم مصرف بودن آن است (توان ورودی برابر 200 وات) علاوه بر آن به دلیل ابعاد کوچک فضای کمی را اشغال می نماید ، حمل و نقل آن آسان است و در مکانهای مختلف قابل استفاده می باشد. این کولر می تواند داخل اتاق و در نزدیکی پنجره قرار گیرد و همچنین قابلیت نصب خارج از اتاق ( پشت پنجره) را نیز دارد . با توجه به مصرف انرژی کم این کولر ، در مقایسه با وسایل خانگی مشابه مقرون به صرفه است .
  • کولر آبسل با پشتیبانی شبکه منظم خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور برای شما یک عمر آسایش به همراه می آورد .

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

مینی کولر مدل AC31

مینی کولر مدل AC31