كولر آبي

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

 AC35کولر پشت بامی مدل نمایش بزرگتر

AC35کولر پشت بامی مدل

2825

محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

0 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند آبسال
گارانتی دو سال شركت آبسال

اطلاعات بیشتر

استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود ، زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی کمی مصرف می کند.

کولر آبی باعث ایجاد رطوبت در هوای خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند . رطوبت ایجاد شده توسط این کولر از شوک ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و مانع از ترک خوردن وسایل چوبی می شود .

کولرهای آبسال ، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.

ویژگیهای کولر آبسال :

  • پروانه:به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود، درنتیجه عمریاطاقانها وکولربسیارطولانی است.                           
  • پوشال:به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشالها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاههای اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد وغبار به درون اتاق جلوگیری کرده وهوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه می کند.                                                                                    
  • نگهدارنده پوشال پلاستیکی:شرکت آبسال به عنوان اولین تولید کننده، اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک نموده است که علاوه بر سهولت نصب، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویسکار را برطرف نموده است.
  • بدنه : بدنه و قسمتهای فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است . در نتیجه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی ، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است .
  • کولرهای  آبسال مجهز به سیستم جدید آبرسانی است . این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را بصورت یکنواخت روی پوشالها تقسیم می کند بطوری که :
  1. باعث افزایش بازده خنکی  کولر می شود.
  2. از ریختن آب بر روی الکتروموتور جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن آن وجود ندارد.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 AC35کولر پشت بامی مدل

AC35کولر پشت بامی مدل