4G,3Gمودم همراه

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

M5360 TP-Link : مودم و پاور بانک تی پی لینک مدل

1934

محصول جدید

مودم 3G + پاور بانک  TP-LINK M5360  تی پی لینک | مودم و روتر شبکه 3G و پاور بانک قابل حمل | پشیبانی از شبکه های HSPA+, HSUPA, HSDPA, UMTS | باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر

جزییات بیشتر

10 قلم

249,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند تی پی لینک
گارانتی گارانتی تعویض رهیاب

اطلاعات بیشتر

پورت microUSB، درگاه سیم کارت، درگاه کارت حافظه MicroSD، شبکه وایرلس (WiFi) | قابلیت ارسال و دریافت SMS | زمان شارژدهی 16 الی 17 ساعت به صورت مداوم | نمایشگر OLED جهت مشاهده اطلاعات |پروتکل های امنیتی کامل برای مقابله با تهاجمات اینترنت

مودم و روتر شبکه 3G و پاور بانک قابل حمل
پشیبانی از شبکه های HSPA+, HSUPA, HSDPA, UMTS
باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر
پورت microUSB، درگاه سیم کارت، درگاه کارت حافظه MicroSD، شبکه وایرلس (WiFi)
قابلیت ارسال و دریافت SMS
زمان شارژدهی 16 الی 17 ساعت به صورت مداوم
نمایشگر OLED جهت مشاهده اطلاعات
پروتکل های امنیتی کامل برای مقابله با تهاجمات اینترنت

 

حتما با پاور بانک یا همان شارژ همراه آشنا هستید . وسیله ای الکترونیکی که به شما این امکان را میدهد تا در مسافرت و مکانهایی که دسترسی به منبع برق ندارید به راحتی تبلت یا گوشی همراهتان را شارژ کنید . برند TP-Link شارژ همراهی در بازار عرضه کرده است که جدا از یک پاور بانک یک مودم 3G می باشد .  اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که زیاد سفر می کنید و شرایط شغلی شما ایجاب می کند که همیشه به اینترنت متصل باشید، و یا اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در محل اقامتتان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد و می‌خواهید که دسترسی دائمی به اینترنت پر سرعت دیگر محدود به میز کار یا محل زندگیتان نباشد، مودم مودم 3G قابل حمل بی سیم تی پی لینک مدل M5360، یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد.به لطف اینترنت پر سرعت 3G می‌توانید با سرعت بالا و حتی در حال حرکت، از دانلود سریع انواع محتواهای چندرسانه‌ای لذت ببرید، وب سایت شخصی خود را با امکان آپلود سریع محتوا، بروز نگه دارید و فایل‌های خود را 30 برابر سریعتر از GPRS دانلود کنید.
تقریبا می توان گفت تمامی گوشی های هوشمند جدید نیاز به یکبار شارژ در 24 ساعت را دارند و در صورتی که کاربر کمی حرفه ای باشد روزی دو بار شارژ نیاز دارند..خوشبختانه این دستگاه با تجهز شدن به یک باتری قدرتمند 5200 میلی آمپری که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و یک درگاه خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است. 

دستگاه TP-Link M5360 یک مودم-روتر 3G بی‌سیم و جیبی (قابل حمل) است که به درگاه سیم کارت و کارت حافظه microSD مجهز می باشد. این دستگاه برای به اشتراک‌گذاری اینترنت سیم کارت و داده‌های کارت حافظه microSD به صورت بی‌سیم، در دستگاه های قابل حمل نظیر تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و ... طراحی شده است. M5360 دارای یک مودم 3G می باشد که کاربر می‌توانید بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگر و تنها با قرار دادن یک سیم کارت در پشت این دستگاه اینترنت را فعال کرده و اطلاعات خود را به صورت بی‌سیم و از طریق Hotspot در اختیار خانواده، دوستان و یا همکاران خود قرار دهد.کارت حافظه این دستگاه از ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می نماید.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در میان روز شارژ باتری تلفن هوشمند و یا تبلت تان تمام شود و هیچ دسترسی به منبع انرژی برای شارژ مجدد آن وجود نداشته باشید. یکی از راه حل‌ها خریدن یک باتری اضافی برای هر یک از دستگاه‌ها است تا در صورت نیاز باتری آن را تعویض کنید،اما این راه پرهزینه و پر دردسری است.راه حل بهتر استفاده از پاوربانک می باشد.پاوربانک در واقع یک باتری همراه است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده نمود. این دستگاه در مواقعی که شارژ گوشی یا تبلت‌تان خالی می‌شود و به منبع برق دسترسی ندارید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.خوشبختانه این دستگاه با تجهز شدن به یک باتری قدرتمند 5200 میلی آمپری که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و یک درگاه خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است. این باتری به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ به مدت 16 الی 17 ساعت به صورت مداوم به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و در مواقع نیاز گجت های الکترونیکی خود را با آن شارژ نماید.

 

اپراتورهای شبکه تلفن همراه کشور در گذشته نه چندان دور از تکنولوژی نسل دوم (2G) استفاده می کردند که خدمات آن ها به شبکه EDGE و GPRS محدود می شد.نسل سوم شبکه تلفن همراه (3rd Generation) به طور اختصار"3G" نامیده می شود. مزیت شبکه‌های 3G نسبت به نسل قدیمی‌تر 2G یا همان GSM، قابلیت انتقال سریع اطلاعات و ارائه اینترنت پر‌‌سرعت توسط سیم کارت می باشد. جدیدترین نسخه شبکه نسل سوم (HSPA+ ) که در اختیار شرکت خدمات ارتباطی قرار دارد و با نام 3.75G شناخته می‌شود، امکان سرعت دانلود تا 21 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 5.7 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند.

به اشتراک گذاری بی سیم تا 10 کاربر به طور همزمان

به اشتراک گذاری بی سیم تا 10 کاربر به طور همزمان
این محصول در بخش شبكه‌ بی‌سیم،از دستگاه هایی با استاندارد IEEE 802.11b/g/n پشتیبانی می‌كند. بنابراین با مودم تری جی M5360 قادر به اشتراک‌گذاری بی‌سیم 3G سیم کارت، تا 10 کاربر به صورت همزمان می باشد.این دستگاه برای به اشتراک‌گذاری اینترنت سیم کارت و داده‌های کارت حافظه microSD به صورت وایرلس در دستگاه های قابل حمل نظیر تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و ... ایده آل می باشد. طراحی جمع و جور و کوچک، به لطف باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی داخلی، این دستگاه را به یک همراه مطمین برای کاربرانی که در رفت و امد و سفر هستند، تبدیل می کند.

اطلاعات مورد نیاز در نمایشگر OLED
این مودم جیبی با مجهز شدن به یک صفحه نمایش OLED، به شما یک دیدگاه تصویری بسیار خوب از وضعیت عملکرد دستگاه از جمله قدرت سیگنال، نوع شبکه (2G/3G)، وضعیت وای‌فای (Wi-Fi)، پیام کوتاه، وضعیت اتصال به اینترنت، میران باتری، حالت اتصال و آمار ترافیک را گزارش می دهد. از دیگر ویژگی‌های این مودم-روتر 3G می‌توان به قابلیت پشتیبانی از پروتکل امنیتی WEP های 64 و 128 بیتی،امکان مک فیلترینگ بی‌سیم و فعال یا غیرفعال کردن SSID Broadcast نیز اشاره کرد.

برنده جوایز معتبر طراحی از جمله iF Design آلمان
بیش از صد طراح کمپانی تی پی لینک، محصولات را بر پایه طراحی تهیه شده از قلم ایجاد می کنند که زیبایی های نورآورانه و طراحی هماهنگ را ترکیب می نماید.محصولات ایسوس تمجید فراوانی در مراسم و مسابقات طراحی معتبر جهانی از جمله reddot design و iF Design آلمان را از آن خود کرده اند.

  • تی پی لینک :: TP-Link
  • روتر 3G همراه با پاور بانک
  • M5360
  • سفید
  • 1 سال
  • ضمانت تعویض

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 M5360 TP-Link : مودم و پاور بانک تی پی لینک مدل

M5360 TP-Link : مودم و پاور بانک تی پی لینک مدل

مودم 3G + پاور بانک  TP-LINK M5360  تی پی لینک | مودم و روتر شبکه 3G و پاور بانک قابل حمل | پشیبانی از شبکه های HSPA+, HSUPA, HSDPA, UMTS | باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر