Fuji فوجي

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

 Fujifilm FinePix HS55فوجی نمایش بزرگتر

Fujifilm FinePix HS55فوجی

4223

محصول جدید

رزولوشن 16 مگاپیکسل CMOS
زوم اپتیکال 42X
مانیتور 3 اینچ متحرک
فیلمبرداری FULL HD
عکاسی 3 بعدی

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

1,060,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Fuji فوجي

اطلاعات بیشتر

فوجی دوربین جدید نیمه حرفه ای و سوپر زوم خود را با نام FINEPIX HS55 EXR معرفی کرد.

دوربین عکاسی دیجیتال نیمه حرفه ای سوپر زوم فوجی اچ اس55 fuji finepix hs55  

 

این دوربین از لنز 1000-24 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال 42 برابر برخوردار می باشد و کاربران میتوانند از تمام سوژه ها با بهترین و زیباترین زاویه دید عکسبرداری کنند زیرا HS55فوجی   از لرزش گیر اپتیکال بهره مند است و قابلیت خلق عکس های شفاف و واضح را فراهم میکند.برای اطمینان از کیفیت بهتر عکس هایتان در این لنز از 3 عنصر آسفریکال ، ED و ثابت استفاده شده است. فوجی HS55 EXR دارای حسگر CMOS EXR با کیفیت 16 مگاپیکسل و سنسور یک دوم اینچی این دوربین را تبدیل به دوربینی قدرتمند برای عکاسی از سوژه های متحرک کرده است. و سرعت حسگر آن 2 برابر سرعت مدل پیشین خود می باشد.در حالتEXR AUTO از 3 مود رفتاری حسگر (DR / SN / HR ) یکی انتخاب میشود و سوژه را از بین 108 نوع مختلف شناسایی میکند و بهترین تنظیمات به صورت خودکار به کار گرفته میشود.صفحه نمایش این محصول جدید 3 اینچی و با رزولوشن 92000 پیکسل است و از کیفیت و شفافیت عالی برخوردار می باشدو همچنین به  عکاسی در نور مستقیم آفتاب بسیار کمک میکند.قابلیت فیلمبرداری دوربین دیجیتال فوجی HS55  به صورت فول اچ دی و با سرعت 60 فریم بر ثانیه می باشد و فیلم های روان و صافی را خلق میکند.فوکوس خودکار این دوربین در حالت عکاسی خلاصه نمی شود و در حالت فیلم برداری نیز کار میکند.ضبط صدا در دوربین دیجیتال HS55 استریو است که صدای صاف و بدون نویز را به کاربران ارائه میدهد و البته فرمت فیلمبرداری آن  MPEG-4و H.264میباشد.       

 

fuji hs55

 

اگر مایل به خلاقیت بیشتر در ویدئو هایتان میباشید میتوانید فیلم ها را با رزولوشن کمتر و با سرعت 480 فریم بر ثانیه ضبط کنید و یا فیلم های حرکت آهسته ی شگفت انگیز بگیرید و با انتخاب مود CONTINUS SHOOTING  در این دوربین قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه می باشید یعنی میتوانید 11 عکس در ثانیه بگیرید.عکاسی ماکرو از 1 سانتی متری سوژه و توانایی عکاسی ROW از قابلیت های دیگر FINEPIX HS55 EXR فوجی می باشد.حداقل کمینه ی کانونی این دوربین F/2.8 و حداکثر F/5.6می باشد که کمینه ی خوبی محسوب میشود.زمان بین دو عکس و زمان فوکوس دوربین 05/0 ثانیه است که فوق العاده سریع می باشد.دوربین جدید فوجی فیلم با استفاده از فیلترهای نگاتیوی مثل LEVIA, PROVIA و ASTRIA عکس هایتان را مانند دوربین های قدیمی خود شبیه سازی میکند و کاربران میتوانند از طریق این فیلترها عکس های دیجیتال خود را به عکس های نگاتیوی فوجی در بیاورند.همچنین به ذکر چند فیلتر جدید در این دوربین عکاسی می پردازیم.فیلترهایی نظیر: DYNAMIC TONE / MINIATURE / POP COLOR / LOW KEY / HIGH KEY از دیگر ویژگی های بارز این دوربین بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره و لبخند می باشد.  HS55 EXR کارت حافظه داخلی ندارد و عمل ذخیره بر کارت های SD / SDXC / SDHC مقدور می باشد.مدل های مشابه این دوربین را میتوانید در دوربین های :

FUJI FINEPIX S8200 / PANASONIC LUMIX DMC GH3 / HS20 FUJI FILM مشاهده نمایید.

                                                                  

ویژگی های دوربین HS55 EXR فوجی فیلم HS55 FUJI FILM :

  • لنز 1000-24 میلی متری
  • بزرگنمایی اپتیکال 42 برابر
  • کمینه ی کانونی F/2.8-5.6
  • بهره مندی از فلاش POP UP
  • عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه
  • عکسبرداری در حالت ماکرو
  • فوکوس دستی و اتوماتیک
  • دارای خروجی HDMI و USB
  • تکنولوژی تشخیص چهره و لبخند
  • فیلم برداری FULL HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 92000 پیکسل-LIVE VIEW
  • حسگر CMOS EXR با کیفیت 16 مگاپیکسل

برررسی

لنز فوجینون با زوم دستی اپتیکال  42x و لرزش گیر تصویر قدرتمند اپتیکال

لنز دوربین HS55  نسبت به مدل های HS30 و HS25 دچار تغییرات بنیادی تری شده است.بنابراین باید بگوویم که در قلب HS55  یک لنز قدرتمند 24-1000mm با کمینه ی f/2.8 - 5.6 گنجانده شده است که با   عدسی های aspherical ، ED و integrate ترکیب شده است.از قابلیت های این لنز میتوان لرزش گیر تصویر و سوپر ماکرو اشاره کرد که میتواند تا 1 سانتی متری سوژه کلوزآپ کند.

                                  

A : DSLR with long Zoom lens             B : FinePix HS55 EXR

              

                                          واید                                                                                  ماکرو 

زوم دیجیتال 84 برابری

هنگامی که کاربران نیاز به لنز تله دارند ، در این صورت می توانند از تنظیمات زوم دیجیتال هوشمند این دوربین استفاده کنند.اینفناوری لنز را به سایز دو برابر می رساند و بدون افت کیفیت تصویر بزرگنمایی 84 برابری ارائه می دهد.

لرزش گیر تصویر اپتیکال قدرتمند

HS55 مجهز به لرزش گیر تصویر لنز شیفت شده است و با استفاده از این فناوری دیگر استرسی عکاسی در شب و یا عدم استفادهاز 3 پایه را نخواهید داشت چرا که این سیستم لرزش دست را حین عکاسی خنثی میکند و عامل تصاویری شارپ و واضح خواهد بود.

                  

لنز 24-1000mm متشکل از 17 عنصر در 12 گروه

لنزهای ED تمام حاشیه های رنگی را حتی در بزرگنمایی های بالا از بین میرود.فوجی با اعمال عدسی های آسفریکال در این دوربین توانسته تصاویری با کیفت عالی و با رزولوشن فوق العاده ارائه دهدعلاوه بر عدسی های آسفریکال  عدسی های ED  هم درون لنز گنجانده شده است که در کاهش خطاهای رنگی و پراش ها بسیار موثر است.این عدسی همچنین میتواند رنگ های حاشیه ای را جبران کند و کنتراست های بالا را کاهش دهد.پوشش لنزهای Super EBC هم در کاهش سایه ها بسیار موثر است و نتایج بی نظیری را به دنبال خواهند داشت.

                            

سیستم AF هیبریدی هوشمند : سریع ترین فوکوس خودکار دنیا (0.05 ثانیه )

تنها 5/0 ثانیه طول می کشد که دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fine Pix HS55 EXR بر سوژه خود فوکوس نماید که باز هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین عکاسی HS30 EXR می باشد و این مزیت بخاطر سیستم فوکوس خودکار هیبریدی فوق سریع دوربین HS55 می باشد چرا که هم از قابلیت تشخیص کانتراست و هم قابلیت تشخیص فاز بهره می برد. اگر بیشتر از فوکوس خودکار استفاده می کنید تا فوکوس دستی، همین قابلیت برای ارتقاء دوربین خود به دوربین دیجیتال فوجی فیلم HS55 EXR کافی می‌باشد.

با حالت عکاسی Best frame میتوانید دکمه شاتر را تا نیمه فشاردهید و دوربین بطور خودکار 11 فریم را با رزولوشن 8 مگاپیکسل ذخیره می کند و سپس دکمه را بطور کامل فشار داده تا 16 فریم دیگر را نیز ثبت کند.

               

فیلمبرداری Full HD 1080p/60fps با سیستم فوکوس تشخیص فاز متوالی

Finepix HS55 قادر به فیلمبرداری با سرعت 60 فریم در ثانیه است و تمام زوم 42x  به خوبی و به طور کامل در حالت فیلم برداری نیز بکار می رود. همچنین فوکوس دستی نیز توسط حلقه موجود روی لنز میسر خواهد بود. دوربین فوجی فیلم HS55 EXR قادر است با فرمت های 1920*1080 و 12800*720تا 29 دقیقه فیلم بردای کند که البته این میزان در حالت‌های VGA و SVGA افزایش خواهد یافت..یک دکمه ی میان بر هم پشت دوربین گنجانده شده است که میتوانید بی درنگ و بدون از دست دادن هیچ رویدادی به سرعت شروع به فیلمبرداری کنید و از ثبت تک تک لحظه هایتان لذت ببرید.با فشردن این دکمه ی میان بر در هر تنظیمی که باشید به سرعت میتوانید از آن خارج شوید و مود فیلمبرداری آماده ی ایفای نقش میشود.البته فراموش نکنیم که عکاسی پیاپی حین فیلم برداری نیز امکان پذیر است.

          

ورودی میکروفون استریو جانبی

فوجی جهت کیفیت بیشتر صدا حین فیلمبرداری HS55 را مجهز به یک ورودی جهت نصب میکروفون جانبی کرده است.با نصب این میکروفون روی جایگاه اختصاصی اش میتوانید از وضوح صداها در فیلمبرداری خود لذت ببرید.

                                          

کابل HDMI

بر روی دوربین دیجیتال HS55 EXR یک پورت مینی HDMI وجود دارد که امکان اتصال دوربین را به یک تلویزیون HD فراهم می نماید و میتوانید در کنار خانواده خود به تماشای فیلم ها و عکس های خود بپردازید.

                                                        

نمایشگر تمام چرخشی 3 اینچ

HS55 مجهز به یک نمایشگر تک لولا در سمت چپ است و به هر سویی چرخش دارد.تک لولایی شدن این ال سی دی در سمت چپ دوربین باعث شده است که ردیف دکمه های سمت چپش حذف شوند.

                           

چشمی الکترونیکی با سنسور چشمی

فقط کافیست تا چشمتان را روی EVF دوربین قرار دهید ، در این صورت سنسور چشمی به صورت خودکار از LCD به چشمی سوییچ میشود.این چشمی الکترونیکی ارائه دهنده ی سایز 26اینچی با رزولوشن 920k و پوشش دهی 100 درصدی است.

                                                   

Film Simulation

دوربین دیجیتال فوجی HS35 دارای تنظیمات Film Simulation Mode  با حالت شبیه سازی است که کاربران می توانند با انتخاب یکی از 3 گزینه این حالت سبک مورد علاقه خود را در تصویر ایجاد کرده و میراث بی نظیر فیلم های نگاتیوی شرکت فوجی فیلم را دوباره ایجاد کنند. کابران می توانند با استفاده از یکی از 3 گزینه مختلف این حالت عکس های خود را آن طور که می خواهند بگیرند. گزینهVelvia رنگ های روشن و درخشانی در عکس تولید می کند، ASTIA برای عکس های پرتره مناسب است، از PROVIA می توان در تمام شرایط نوری استفاده کرد . شبیه سازی فیلم های نگاتیوی Sepia نیز امکان پذیر است و از طرف دیگر با استفاده از سه افکت فیلتری متفاوت می توان از عکاسی سیاه و سفید نیز بهره برد. بازه بندی شبیه سازی فیلم نیز برای ایجاد سبک فیلم نگاتیوی از یک فریم شات مناسب است.

سنسور EXR

                                                    

 سنسور EXR فوجی فیلم در دوربین فوجی فیلم HS55 EXR می تواند در سه حالت بکار گرفته شود. حالت ائول رزولوشن کامل 16 مگاپیکسلی است که با نام HR یا رزولوشن بالا شناخته می شود. حالت دوم رزولوشن پایین 8 مگاپیکسلی است که با نام SN یا نویز کم مخصوص حالت های با نور کم یا بدون فعال کردن فلاش می باشد. حالت سوم حالت DR یا پویایی تصویر می باشد که در واقع بین سایه ها و نقاط روشن تصویر توازن ایجاد می کند که عملکرد حالت سوم این 100 تا 1600% قابا تغییر است. اگر نمی توانید خودتان تشخیص دهید کدام حالت مناسب صفحه پیش روی شماست سپس همه چیز را به حالت خودکار تشخیص صحنه EXRبسپارید تا بهترین نتایج را به شکا ارائه دهد.

طراحی فیزیکی HS55 

از نظر ظاهر طراحی و اندازه دوربین بسیار شبیه دوربین های DSLR می باشد و به گونه ای طراحی شده تا تمامی نیازهای کاربران ومشتاقان عکاسی را پوشش دهد. بدنه ی آن کاملاً مستحکم و مقاوم طراحی شده است. خطوط ظاهری منحنی شکل و طرحهای پلاستیکی مشکی آن ضمن افزودن زیبایی به دوربین سوپر زوم فوجی فیلم HS55 EXR کارایی آن را نیز افزایش داده اند. کنترل های آن بسیار خوش دست و طراحی تمامی دکمه ها کاملاً ارگونومیکه می باشند که به راحتی می توان با آنها شروع به کار کرد.دستگیره آن هم به اندازه کافی گود است تا بتوان دوربین را به راحتی در دست نگهداشت.

دکمه ی Q

                         

آنچه در  این دوربین جدید جلوه می کند دکمه Q می باشد که وضعیت کاربردی Quick view را بر صفحه نمایش ظاهر می سازد و از دوربین ها بدون آینه X-E1 و X-Pro1 اقتباس شده است و بر دوربین های X100S و X20 نیز بکار رفته است این قابلیت دسترسی سریع به تنظیمات عکاسی که تازگی استفاده شده اند، ایزو WB، اندازه فایل و کیفیت فایل را فراهم نموده و توسط کنترل چهار جهت اصلی یا پنل مدور بالای دوربین به راحتی مقادیر آنها قابل تغییر خواهد بود.

جستجوی تصویر

: By Date عکس ها را بر اساس تاریخ نمایش می دهد.
By Face 
عکس هایی را که در حالت های Auto یا SR Auto گرفته شده است را بر اسا س نوع صحنه مثل  پرتره، منظره،ماکرو یا منظره شب نمایش می دهد.
 By type of data
عکس ها را بر اساس نوع اطلاعاتشان مثل : Still photo یا تصاویر ویرایش شده و یا فیلم های Footage نمایش می دهد.
By Scene
نمایش تصاویر طبق نوع صحنه مانند منظره – ماکرو ...
By Faivorite Rank 
نمایش تصاویر بر اساس نمره 0-5 که به عکس داده اید


 : Pop Colorروی رنگ ها و کنتراست تاکید می کند؛
                                                         
:  toy Cameraعکس هایی با حالت قدیمی پدید می آورد.                               
                                                                      
 : Miniature  :بالا و پایین فریم را محو می کند تا تاثیری کج و متغیر ایجاد کند؛
                                                         
 : Partial Color یکی از رنگ ها (بین قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش) راهایلایت می کند و باقیعکس را به شکل سیاه و سفید می اندازد؛
                                                         
:  High keyروشنایی کلی را بالا می برد و کنتراست را کم می کند؛
                                                         
ساخت فوجی فیلم
ابعاد

131 x 97 x 126 x

وزن 287 گرم
نوع دوربین نیمه حرفه ای و سوپر زوم
نوع حسگر EXR CMOS
 ابعاد حسگر 1/2 اینچ
دقت حسگر 16 مگاپیکسل
کارت حافظه SD, SDHC,SDXC
دقت صفحه نمایشگر

920000 پیکسل

                                                

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 Fujifilm FinePix HS55فوجی

Fujifilm FinePix HS55فوجی

رزولوشن 16 مگاپیکسل CMOS
زوم اپتیکال 42X
مانیتور 3 اینچ متحرک
فیلمبرداری FULL HD
عکاسی 3 بعدی