Fuji فوجي

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

 Fujifilm FinePix S4500فوجی نمایش بزرگتر

Fujifilm FinePix S4500فوجی

4230

محصول جدید

رزولوشن 14 مگاپیکسل
زوم اپتیک 30 برابر
مانیتور 3 اینچ
فیلمبرداری HD

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

470,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Fuji فوجي

اطلاعات بیشتر

 

 

 

 

دوربین عکاسی دیجیتال Fuji FinePix S4500 دوربینی است شبه SLR که با بدنه ای کوچک دارای بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر است و این یعنی نزدیک کردن سوژه های دور. از ویژگی های FinePix S4500 فوجی میتوان به سنسور CCD با دقت 14 مگاپیکسل اشاره کرد که سوژه های نزدیک و دور را با کیفیت بالا به ثبت میرساند. اس4500 دارای قابلیت فیلمبرداری HD، عکاسی پانوراما، چشمی الکترونیکی و تکنولوژی تشخیص لبخند و چشمک است.

 

 

 

 

 

 

مشخصات اصلی دوربین عکاسی دیجیتال FinePix S4500 فوجی:

·         سنسور CCD با دقت 14 مگاپیکسل

·         فاصله کانونی معادل 720-24 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر

·         حداکثر گشادگی دیافراگم  f/3.1-5.9

·         طراحی شبه   SLR  

·         فیلمبرداری  HD

·        قابلیت عکاسی پانوراما

·         صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 230.000 پیکسل

·         لرزشگیر تصویر دیجیتال

·         چشمی الکترونیکی

·         حساسیت 6400-64

·         تکنولوژی تشخیص لبخند و چشمک

·          آماده سازی و برچسب گذاری عکس ها برای آپلود سریع

·         ماکرو 2 سانتی متری

 

 S4500

 

 

ویژگی های برجسته ی Fuji FinePix S4500: 

 

بزرگنمایی اپتیکال شگفت انگیز

با بزرگنمایی 30 برابر دوربین عکاسی دیجیتال FinePix S4500 سوژه های دور را با جزئیات دقیق شان شکار کنید. این قدرت بزرگنمایی فوق العاده نتیجه ی بهره گیری این دوربین از لنز Fujinon است که فاصله کانونی معادل 720-24 میلیمتر را پوشش میدهد. این لنز با بکارگیری المنت های غیرکروی و پوشش پرتو الکترونی بر روی عدسی ها کیفیت بالای تصاویر را موجب میشود.

ZOOM 30X

 

سنسوری با دقت 14 مگاپیکسل

FinePix S4500 با برخورداری از سنسور CCD با دقت 14 مگاپیکسل تصاویر پروضوحی را به دست خواهد داد. 14 مگاپیکسل به این معنی است که میتوانید تصاویر خود را بدون نگرانی بزرگ کرده و بخش دلخواه تان را بدون پایین آمدن کیفیت تصویر برش بزنید. 

  MACRO

  

 لرزشگیر تصویر دیجیتال

اگر از آن دسته افرادی هستید که دستانشان در هنگام عکاسی لرزش دارد، هرگز نگران این موضوع نباشید. سیستم لرزشگیر دیجیتال دوربین عکاسی S4500 فوجی با تشخیص سوژه اصلی و شرایط محیط، تاثیر تکان های دوربین را اصلاح میکند.

FUJI IMAGE STABILISATION IS

  

HDفیلمبرداری HD

 دوربین دیجیتال اس4500با قابلیت فیلمبرداری HD فیلم هایی بسیار شفاف و پروضوح را به دست میدهد. همچنین، لرزشگیر این دوربین در هنگام حرکت شما به کم تکان شدن فیلم بسیار کمک میکند.

 

 

 

 

عکاسی پانوراما

با حالت پانورامای دوربین دیجیتال FinePix S4500 فوجی میتوانید با چرخش دوربین و ثبت سه عکس پی در پی، مناظر طبیعی و شهری را ثبت کنید. همین کافی است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام میدهد و از این عکس های پی در پی، تک عکسی شگفت انگیز خلق خواهد کرد.

FUJI PANORAMA

  

FUJI S4500 14 

 طراحی شبه SLR

با طراحی بینظیر دوربین FinePix S4500 میتوانید دوربینی SLR را در دستان خود احساس کنید. دکمه های این دوربین بسیار در دسترس هستند و گریپ فوق العاده راحتی دارد. دیال حالت های این دوربین طوری طراحی شده که به آسانی میتوان میان حالت خودکار، دستی، تقدم دیافراگم و سرعت شاتر تعویض انجام داد. تنظیمات سرعت شاتر و دیافراگم نیز به راحتی انجام میشود. 

  

  

 

FUJI VIEWFINDER  

چشمی الکترونیکی

دوربین عکاسی FinePix S4500 با برخورداری از چشمی الکترونیکی با رزولوشن 200.000 پیکسل به کاربر امکان مشاهده و فوکوس دقیق روی تصاویر را میدهد. این چشمی الکترونیکی از پوشش 97درصدی تصویر برخوردار است. همچنین، تعبیه این چشمی به عکاسی به سبک SLR کمک شایانی میکند.

 

 

 

 حالت اتوماتیک هوشمند

ثبت عکس دلخواه شما به سادگی فشار دادن دکمه ی شاتر دوربین خواهد بود زیرا حالت اتوماتیک هوشمند دوربین عکاسی دیجیتال FinePix S4500 با در نظر گرفتن شرایط محیط از میان 17 صحنه ی از پیش تعریف شده، صحنه ی مناسب را انتخاب خواهد کرد. سپس، دوربین شما با انتخاب مناسب ترین تنظیمات، عکس دلخواه شما را ثبت میکند. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب کادری مناسب است.

FUJI AUTO

  

 

سوژه های متحرک در وضوح کامل 

شکار سوزه های متحرک و در عین حال نگه داشتن نقطه ی فوکوس کار دشواری است. با این حال، خوشبختانه FinePix S4500 مجهز به فوکوس خودکار برای سوژه های متحرک است.

 

TRACKINH AUTO FOCUS AF

 

عکس بگیرید، انتخاب کنید، آپلود کنید

درست پس از عکاسی، تصاویر مورد علاقه ی خود را برای آپلود به شبکه های اجتماعی در دوربین FinePix S4500 انتخاب کنید. سپس تنها با اتصال دوربین به کامپیوتر یا لپتاپ تصاویر جدید سریعا به برنامه ی MyFinePix Studio منتقل میشوند و به صورت خودکار در شبکه های دلخواه شما آپلود خواهند شد.

 

FUJI UPLOAD 1 FUJI UPLOAD 3

 

118x81x100 میلیمتر ابعاد
543 گرم وزن
شبه SLR نوع دوربین
CCD نوع حسگر
1/2.3 اینچ ابعاد حسگر
14 مگاپیکسل دقت حسگر

3:2
4:3
16:9

نسبت ابعاد تصویر
F3.1 - F5.9 محدوده دیافراگم
6.7 برابر زوم دیجیتال
30 برابر زوم اپتیکال
SD

SDHc
SDXC

کارت حافظه

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 Fujifilm FinePix S4500فوجی

Fujifilm FinePix S4500فوجی

رزولوشن 14 مگاپیکسل
زوم اپتیک 30 برابر
مانیتور 3 اینچ
فیلمبرداری HD