خانه

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

ارزان شد! EC7کولرابی سلولزی نمایش بزرگتر

EC7کولرابی سلولزی

4929

محصول جدید

4 قلم

14,562,200 تومان بدون مالیات

-43,800 تومان

14,606,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

اطلاعات بیشتر

کولرسلولزی مدل EC7.0 انرژی ساخت ایران
کولر سلولزی انرژى علاوه بر قدرت خنک کنندگی بیشتر به علت استفاده از پد سلولزى به جای پوشال مانع انتقال قارچ و باکترى به داخل محیط منزل می گردد .
ویژگی های برتر در این کولر بدین شرح می باشد ، کف کولر که از اجزای حساس در مقابل خورندگی محسوب می شود ، علاوه بر افزایش ضخامت آن توسط اپوکسی حفاظت شده است . برای کاهش آثار منفی لرزه و ارتعاشات در نقاط اتصال ونتیلاتور به کابین کولر ، از لاستیکهای لرزه گیر مناسب استفاده شده است . رنگ پودری ، مقاوم در برابر شرایط جوى می باشد و دارای درخشندگی و ثبات نوری بسیار عالی است . چون زمان پوسیدگی ورق نسبت مستقیم با ضخامت آن دارد لذا کف کولر بجای ورق 0.7 از ورق 1.25 گالوانیزه استفاده شده است . سقف شیب دار در کولر مانع جمع شدن آب بر روی سقف کولر می شود .
ویژگی برجسته این کولر پد سلولزی آن می باشد . بازدهی خنکی این پد بیشتر از بازدهی پوشال معمولی است . پد سلولزی دارای ساختار یکنواخت است که موجب ایجاد سطح تماس بسیار بزرگی بین آب و هوا می شود . به طور مثال یک متر مکعب از این پد معادل 660 متر مربع سطح واسطه تبخیری است . پد سلولزی دارای قدرت جذب آب است و مانند کاغذ خشک کن می تواند آب را به خود جذب کرده ، در مقابل هوا مرطوب باقی بماند . هوای گرم و خشک با عبور از پد سلولزی حرارت خود را به آب داده تا به طور کامل تبخیر شود و هوای خنک و مطبوع بوجود آید . فرایند تبخیر در پدهای سلولزی موجب تولید بخار آب خالص می شود که فاقد آلودگی ها و مواد معدنی است .
در نهایت با رتبه E در مصرف انرژی هزینه بیشتری که در زمان خرید این کالا پرداخت می کنید ، با جبران هزینه های مصرف انرژی جبران خواهد شد ضمنا شما صاحب یک کالای با کیفیت تر و با دوام بیشتر خواهید بود.

مدل دستگاه : EC7.0
رده انرژی : E
- سیستم سلولزی مخصوص جایگزین پوشال دستگاه
- هوادهی : 8280 متر مکعب بر ساعت
- برق مصرفی : 220 ولت ~ 1 فاز
- قدرت موتور : 4/3
- ابعاد : طول 90 * عمق 90 * ارتفاع 111 سانتی متر
- ابعاد خروجی هوا : عرض 52 * ارتفاع 54 سانتی متر 

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

EC7کولرابی سلولزی

EC7کولرابی سلولزی