power bankشارز همراه

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

BP410BB : پاور بانک ال جی مدل

1854

محصول جدید

شارژر همراه LG مدل BP410BB با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت LG BP410BB 10400mAh Powerbank |  ابعاد: 23 × 90.4 × 95 میلی‌متر - وزن: 266 گرم

جزییات بیشتر

10 قلم

165,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Lg
گارانتی یکسال

اطلاعات بیشتر

استفاده از تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی‌تر، صفحه‌نمایش‌های بزرگ و رزولوشن‌های بالاتر، نرم‌افزارهای سرگرم‌کننده، استفاده از وای فای، 3G ، 4G ، همه و همه سبب شده تا لحظات کمی را شاهد باشیم که نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌های مان نیستیم. پاور بانک‌ها که به نام‌های دیگری مانند شارژرهای همراه، باتری اضافه یا باتری بک‌آپ نیز مرسوم‌اند، درواقع باتری‌های یدک قابل شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده راحتی دارند .

این‌که می‌توانید گوشی یا تبلت‌تان را به شارژر متصل کنید اما مجبور نیستید که کنار پریز برق بمانید یا اینکه گوشی‌تان را در محل تنها بگذارید و منتظر شوید تا شارژ شود، سبب شد تا پاور بانک‌ها موردتوجه قرار بگیرند. پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه USB یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند.

یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها، شدت‌جریان خروجی، قابلیت شارژ تبلت و نشانگر میزان شارژ، ازجمله فاکتورهایی است که می‌بایست در هنگام خرید موردنظر قرار گیرند.
BP410B پاور بانکی کوچک است که ظرفیت نسبتا زیادی دارد. طول و عرض آن کمتر از ده سانتی‌متر است و با داشتن 266 گرم وزن، به‌راحتی قابل‌حمل و همراه داشتن است. ظاهر آن شبیه یک مربع پلاستیکی است که حدود یک‌بند انگشت ضخامت دارد. بر روی سطح مربعی بدنه، در وسط، لوگوی LG حک‌شده است. در زیر آن،دکمه پاور و چهار گروه چراغ LED برای نشان دادن میزان شارژ موجود، دیده می‌شود که هرکدام نشانگر بیست‌وپنج درصد از کل شارژ هستند.

بر روی سطح جانبی، یک جفت خروجی USB دیده می‌شود و در کنار آن‌ها شیاری ایجادشده است که یک کابل microUSB فلت درون آن جای می‌گیرد. حسن این کار این است که کابل را می‌توان همیشه در کنار پاور بانک همراه داشت و دغدغه‌ای برای فراموش کردن کابل شارژ نداشت. ظرفیت این پاور بانک 10400 میلی‌آمپرساعت است. ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت است و شدت‌جریان خروجی از دو درگاه USB درمجموع دو آمپر است.

 

  • ال جی :: LG
  • پاور بانک (شارژ همراه)
  • BP410BB
  • 266 گرم
  • 23 × 90.4 × 95 میلی‌متر
  • 1 سال
  • داده پرداز رایانه متین
  • دارد
  • باتری: Li-Ion
    ولتاژ ورودی: 5 ولت
    ولتاژ خروجی: 5 ولت
    شدت جریان ورودی: 2 آمپر
    شدت جریان خروجی: 2 آمپر(در مجموع)
    دارای کابل microUSB با قابلیت قرارگیری درون بدنه پاور بانک
    دارای دکمه پاور
    دارای 2 خروجی USB
    نشانگر LED میزان شارژ
    محافظت شده در برابر افزایش بار و اتصال کوتاه

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

BP410BB : پاور بانک ال جی مدل

BP410BB : پاور بانک ال جی مدل

شارژر همراه LG مدل BP410BB با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت LG BP410BB 10400mAh Powerbank |  ابعاد: 23 × 90.4 × 95 میلی‌متر - وزن: 266 گرم