Sony سوني

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

 Sony Alpha NEX-5  سونی نمایش بزرگتر

Sony Alpha NEX-5 سونی

4209

محصول جدید

رزولوشن 16.1 مگاپیکسل
لنز SELP1650
مانیتور 3 اینچ
فیلمبرداری Full HD

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

1,480,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Sony سوني

اطلاعات بیشتر

.
.
سونی از دوربین بدون آیینه خود با قابلیت Wi-Fi و NFC رونمایی کرد

سونی با معرفی آلفا NEX-5T اعلام کرده است که این دوربین تمام مشخصات مدل پیشین خود یعنی آلفا NEX-5R را به ارث برده است ولی به صورت پیشرفته تر و افزودن قابلیت NFC .

با وجود تکنولو‍ژی NFC‌و Wi-Fi‌میتوانید به راحتی تبلت و یا اسمارت فون های خود را با این دوربین جفت کنید و از این قابلیت منحصر به فرد Alpha NEX-5T تمام لذت را از داشتن این دوربین منحصر به فرد ببرید.علیرغم وجود سنسور APS-C 16.1 مگاپیکسلی ، قابلیت اتصال Wi-Fi‌ ، نمایشگر چرخشی 3 اینچی لمسی ، NEX-5T با قیمتی حدود 50 دلار کمتر از NEX-5Rدر بازار داخلی به فروش خواهد رسید.در ادامه به توضیح بیشتری از این مدل جدید سونی خواهیم پرداخت.

 دوربین فوق کامپکت NEX-5T از طراحی و استایلی بسیار شکیل و زیبا برخوردار است که از قابلیت های آن میتوان به استفاده از لنزهای قابل تعویض ، سنسور بزرگ ، سیستم AF سریع و دکمه ی مجزای NFC اشاره کرد.در قلب این دوربین تازه وارد سنسور بزرگ Exmor™ APS HD CMOS 16.1 مگاپیکسلی گنجانده شده است یعنی همان سنسوری که معمولا روی دوربین های DSLR دیده میشود.وجود سنسور بزرگ در این دوربین باعث میشود تا حین عکاسی نور بیشتری منعکس شود و عامل تصاویر و ویدئو هایی با جزییات تمام خواهد شد و شاهد همان کیفیتی هستیم که مدل های DSLR ارائه میدهند.

کمپانی سونی از این دوربین با نام انقلابی یاد کرده است و ادعا می‌کند که امکانات یک دوربین حرفه‌ای DSLR درون بدنه‌ی بسیار جمع و جور و کامپکت NEX-5T گنجانده شده است. این بار ما با دوربینی با بدنه‌ی بسیار کوچک مواجه هستیمکه سنسور تصویر بزرگی در قلب آن قرار دارد که به اندازه‌ی سنسور تصویر دوربین‌های DSLR می‌باشد، به علاوه قابلیت تعویض لنز نیز دارد، درست همانند DSLRها. علاوه بر این‌ها، NEX-5 قادر به ضبط ویدیویی AVCHD 1080p بدون مشکلات دوربین‌های DSLR در فوکوس نیز می‌باشد و توانایی عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه و قابلیت عکاسی  Sweep Panaroma را نیز دارد. طبق ادعای سونی دوربین Alpha NEX-5T کوچک‌ترین دوربین با قابلیت تعویض لنز در جهان تا به این تاریخ می‌باشدکه قابلین NFC نیز در آن پدیدار است. این دوربین فقط کوچک نیست بلکه به طور شگفت‌انگیزی سبک نیز هست! به یک دوربین دیجیتال کامپکت فکر کنید که در جلوی آن لنز کوچک قابل تعویض وجود دارد، این دقیقا تصور درستی از NEX-5T خواهد بود.

این دوربین با یک کیت لنز SELP1650 موتور زوم همراه شده و وقتی کاملا جم میشود قطر آن تنها به 1.2 اینچی می رسد و البته سیستم لرزش گیر آن را از قلم نیاندازیم که از مهمترین مزیت این لنز محسوب میشود. SELP1650 مجهز به فناوری Optical SteadyShot™ image stabilization داخلی می باشد که به صورت خودکار حین عکاسی لرزش های دست را خنثی میکند و در ثبت تصاویری شارپ و واضح کمک بسیار موثری خواهد کرد.این لنز از یک حلقه ی power zoom نرمی برخوردار است که زوم حین فیلمبرداری را نیز فراهم میکند. Sony Alpha NEX-5T از وای-فای داخلی برای جفت شدن با ابزارهای اندرویدی و iOS بهره مند است و کاربر به راحتی قادر است تا تصاویر گرفته شده با دوربین را بلافاصله به تلفن خود منتقل نموده و سپس در شبکه‌های اجتماعی شامل: فیس بوک، توییتر و فلیکر به اشتراک بگذارد.

                                                              

 سیستم AF هیبریدی سریع

 NEX-5T هم مثل مدل سال گذشته NEX-5R ازسیستم فوکوس خودکار سریع هیبریدی بهره مند است و سونی با ترکیب متودهای تشخیص فاز و تشخیص کنتراست سرعت و دقت فوکوس را در هر گونه شرایط عکاسی تضمین کرده است.فوکوس 25 نقطه ای و تشخیص فاز 99 نقطه ای که بر روی سنسور تصویر پیاده شده اند به سرعت سوژه را در هر فاصله ای که باشد تشخیص میدهد و روی آن قفل میکند و سپس سیستم تشخیص کنتراست وارد عمل میشود و جزییات دقیق را ثبت میکند.

طراحی و کنترل ها

Alpha NEX-5T مجهز به کنترل های برنامه ریزی شده و دکمه ی FN است.چینش و کنترل های در نظر گرفته شده برای دوربین کاملا معقول و حساب شده هستند و ظاهر دوربین های DSLR را بریمان تداعی خواهند کرد .نمایشگر 3 اینچ LCD این دوربین دارای رزولوشن 921 هزار نقطه بوده و قادر است به دور محور خود تا 180 درجه بچرخد.میتوانید برای عکاسی از زوایای واید آن را به سمت پایین بچرخانید و برای عکاسی از خودتان چرخش دوربین را به سمت بالا هدایت کنید.برای استفاده ی راحت تر روی نمایشگر یک شاتر لمسی نیز طراحی شده است که میتوانید در صورت دلخواه از آن استفاده نمایید.

دوربین NEX-5T از ماه آینده و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت 700 دلار به همراه لنز کیت 16-50 میلی‌متر روانه بازار می‌شود. قیمت بدنه تنهای آن نیز 550 دلار تعیین شده که کاربر به میل خود قادر به خرید لنز قوی‌تری خواهد بود.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 Sony Alpha NEX-5  سونی

Sony Alpha NEX-5 سونی

رزولوشن 16.1 مگاپیکسل
لنز SELP1650
مانیتور 3 اینچ
فیلمبرداری Full HD