Sony سوني

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

 Sony Cyber-shot DSC- WX60سونی نمایش بزرگتر

Sony Cyber-shot DSC- WX60سونی

4219

محصول جدید

رزولوشن 16.2 مگاپیکسل
زوم اپتیک 8 برابر
مانیتور 2.7 اینچ
فیلمبرداری Full HD

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

450,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Sony سوني

اطلاعات بیشتر

   SONY WX60 6

 

 

Sony Cybershot DSC-WX60 دوربینی است فشرده و کوچک دارای  سنسور Exmor™ R CMOS با دقت 16.2 مگاپیکسل. این دوربین با بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر، سوژه های دور را  نزد شما می آورد. از ویژگی های بارز WX80 سونی میتوان به فیلمبرداری Full HD، عکاسی پانوراما و سه بعدی و عکاسی پی در پی با سرعت 10 فریم در ثانیه اشاره کرد.

 

 SONY WX60 7

مشخصات اصلی دوربین Cybershot DSC-WX60 سونی:

  •          سنسور CMOS با دقت 16.2 مگاپیکسل
  •          فاصله کانونی معادل 200-25 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر
  •          حداکثر گشادگی دیافراگم f/3.3-6.3
  •          فیلمبرداری FULL HD
  • عکاسی پی در پی با سرعت 10 فریم در ثانیه
  •          قابلیت عکاسی پانورامای 360 درجه و عکاسی سه بعدی
  •          صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230.400 پیکسل
  •          لرزشگیر نوری تصویر
  •          حساسیت 12800-100
  •          تکنولوژی تشخیص لبخند
  •          تکنولوژی فلاش پیشرفته
  •          ماکرو 5 سانتی متری

  

 

ویژگی های برجسته ی SONY CyberShot WX60: 

 

بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر

با بزرگنمایی 8 برابر دوربین WX60 سونی میتوانید به قلب سوژه ها نفوذ کنید. این قدرت بزرگنمایی نتیجه ی بهره گیری این دوربین از لنز Carl ZEISS است که فاصله کانونی معادل200-25 میلیمتر را پوشش میدهد.

SONY WX80 2

 سنسوری از نوع Exmor™ R CMOS

WX60 با برخورداری از سنسور CMOS با دقت 16.2 مگاپیکسل تصاویر پروضوحی را به دست خواهد داد. 16 مگاپیکسل به این معنی است که میتوانید تصاویر خود را بدون نگرانی بزرگ کرده و بخش دلخواه تان را بدون پایین آمدن کیفیت تصویر برش بزنید. این سنسور حتی در نور کم نیز بسیار قدرتمند عمل میکند و تصاویری پروضوح و باکیفیت را ارائه میدهد.

  

 SONY WX80 13

 FULL HD

لرزشگیر نوری تصویر

اگر از آن دسته افرادی هستید که دستانشان در هنگام عکاسی لرزش دارد، هرگز نگران این موضوع نباشید. لرزشگیر نوری SteadyShot دوربین WX60 تاثیر تکان های عمودی و افقی دوربین را جبران خواهد کرد. پس حتی در هنگام حرکت و زوم کامل نیز نگران تار شدن تصاویر نباشید

 

 

فیلمبرداری FULL HD

 به کلیپ های تصویری خود حالت سینمایی بدهید. WX60 با قابلیت فیلمبرداری Full HD فیلم هایی بسیار شفاف و پروضوح را به دست میدهد. در این دوربین دکمه ای اختصاصی برای فیلمبرداری در نظر گرفته شده است. همچنین، لرزشگیر نوری این دوربین در هنگام حرکت شما به کم تکان شدن فیلم بسیار کمک میکند.

 

 

 

 عکاسی پانورامای 360درجه و سه بعدی

با حالت پانورامای WX60 میتوانید تا 360درجه از تصویر را پوشش دهید. با چرخش دوربین در جهت دلخواه، مناظر طبیعی و شهری را ثبت کنید. همین کافی است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام میدهد و از این عکس های پی در پی، تک عکسی شگفت انگیز خلق خواهد کرد. دوربین عکاسی WX60 سونی همچنین دارای قابلیت عکاسی سه بعدی است.

 

 

 

جلوه های ویژه

جلوه های ویژه ی طراحی شده در WX60 میتوانید به خلاقیت شما میدان میدهد. انواع جلوه های ویژه به کاربر این امکان را میدهد که به سلیقه ی خود در حال و هوای عکس ها دخالت کرده و آنها را به تصاویری خاص و چشم نواز تبدیل کند. 

SONY HX400 10

 

استفاده ی راحت

این روزها دوربین های دیجیتال فراوانی مجهز به مموری های داخلی هستند اگر ده سال پیش دوربینی از مموری داخلی برخوردار بود فقط برای کلاس دوربین بود ولی امروزه وجود چنین مموری هایی قطعا کاربردی هستند و کارایی دوربینتان را بالا خواهند برد.اکنون هم سونی WX60 از مموری داخلی برخوردار می باشد اما فقط قادر به ثبت 8 عکس است و به هیچ عنوان نمیتوان با آن فیلمبرداری کرد و باید مموری با ظرفیت بیشتر و در کلاس بالا تهیه کنید چون در متعلقات جعبه ی دوربین هیچگونه مموری جانبی به چشم نمیخورد.و هر آنچه که در جعبه ی آن خواهید دید شامل آدابتور AC ، کابل USB ، باطری لیتیومی و بند دوشی است.جهت شارژ دوربین میتوانید از کابل USB همراه دوربینتان استفاده کنید.میتوانید دوربینتان را به کامپیوتر وصل کنید و در حین انتقال داده هایتان به کامپیتور دوربین هم شارژ شود.همانطور که اشاره کردیم دوربین دیجیتال WX60 یک مدل کوچک جیبی با طراحی بسیار شکیل است و ما نسخه ی سفید ان را مورد آزمایش قرار دادیم.بدنه ی بیرونی کاملا براق است و دور لنز هم به رنگ نقره ای است.اما چیزی که به نظرمان کمی منفی آمد سایز لنز است که برای چنین بدنه ای کمی بزرگتر از حد معمول به نظر میرسد و سایزی در حدود 5 میلیمتر دارد.دبلیو ایکس 60 سونی ارائه دهنده یک لنز زایس سونی 200-25 میلیمتریست که بزرگنمایی 8 برابری را به ارمغان می آورد.عملکرد زوم هم توسط یک سوییچ دور دکمه ی شاتر در قسمت بالای دوربین انجام میشود.95 درصد قسمت پشتی دوربین عکاسی WX60 توسط نمایشگر 2.7 اینچی آن احاطه شده که باز هم گویای سایز بسیار کوچک دوربین است.سونی جهت عملکرد سریع تر به جای دکمه ها دوربین را مجهز به گردونه ی چرخشی کرده است.با چرخاندان این گردونه میتوانید سراغ مودهای عکاسی دلخواهتان روید و  سرعت بیشتری در گزینش آنها داشته باشید.در بالای نمایشگر یک سوییچ بسیار کوچکی به چشم میخورد که با فشردن آن میتوانید عکاسی پیاپی ، مود پاناروما و یا فیلمبرداری را انتخاب کنید.برای عکاسی پاناروما فقط کافیست تا ابتدا سراغ این مود روید ، دکمه ی شاتر را فشار دهید ، دوربین را دور سوژه مورد نظر بچرخانید و سپس دوباره دکمه ی شاتر را فشار دهید.در این صورت دوربینتان به صورت خودکار عکس های تصاویر را به هم میچسباند و عکس های عریض و زیبایی را ثبت خواهد کرد. Exmor R یک نوع سنسور می باشد که توسط خود سونی طراحی شده است و نور بیشتری را در پیکسل ها ارائه میکند و عملکردش در شرایط نوری ضعیف بی نظیر است.یکی دیگر از راه های مقابله با عکاسی در محیط های نوری ضعیف فعال کردن ایزوی دوربین است و میتوانید حساسیت دوربین را تا حد ممکن بالا ببرید ولی فراموش نکنید که احتمال کمی نویزی شدن تصاویرتان وجود دارد.همانطور که گفتیم سونی به جای استفاده از دکمه دوربین را مجهز به گردونه کرده است که اگر این گردونه را بچرخانید مودهای عکاسی مختلفی نظیر Program, Intelligent auto, Superior auto, Scenes یا 3Dظاهر میشوند.WX60 سونی از بالاترین قدرت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه برخوردار است و از مهم ترین مودهای ان میتوان به مود Intelligent auto اشاره کرد که مختص کاربران آماتور و بی تجربه است.وقتی دوربین را در این حالت قرار دهید دستگاه خود را تبدیل به یک روبات کاملا خودکار کرده اید که با توجه به شرایط صحنه ، نور و دیگر پارامترهای عکاسی بهترین تنظیمات را جهت بهترین عکاسی ترتیب خواهد داد.بهتر است همیشه دوربین را در همین مود قرار دهید تا از کیفت تصاویرتان مطمئن باشید.

 

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

 Sony Cyber-shot DSC- WX60سونی

Sony Cyber-shot DSC- WX60سونی

رزولوشن 16.2 مگاپیکسل
زوم اپتیک 8 برابر
مانیتور 2.7 اینچ
فیلمبرداری Full HD