Sony

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

Sony Xperia Z5 Dual SIM Mobile Phone

محصول جدید

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارته
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

1,490,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند sony
گارانتی یک ما ه تعویض +18ماه گارانتی سوشیانت

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی: دو سیم کارت - قطع سیم کارت: سایز نانو -

وزن : 154 گرم - مقاوم در برابر آب
پردازنده:

Chipset: Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 / CPU: 64bit  Quad-core Cortex-A53 + Quad-core Cortex-A57  
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی

capacitive از نوع IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 428 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 32 گیگابایت - حافظه رم 3 گیگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع

Micro SD با ظرفیت 200 گیگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - 4G -2G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث - NFC - EDGE - OTG
دوربین:23 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاشLED
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون

امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 5.1.1 Lollipop - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - دارای حسگر های، قطب نما - ژیروسکوپ - شتاب‌سنج - مجاورت - فشارسنج - نور محیط - اثر انگشت - باتری 2900 میلی آمپر ساعت - قابلیت ضدآب با درجه حفاظت IP68 
شرکت سازنده: SONY


غول جادویی سونی در دستان شما، Sony Xperia Z5

پس از گوشی های سونی Z3  و Z3 plus کمپانی سونی اینبار به سراغ خلق گوشی شگفت انگیز دیگری در تاریخ تولیدات خود کرده است. این سری از گوشی های خود را به نام سری Z5 نامگذاری کرده است. شامل Xperia Z5 Compact، Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium.
هریک از این گوشی ها می توانند به تنهایی آنقدر شما را مجذوب خود کنند که دیگر به خرید گوشی دیگری نیاندیشید.
در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی ویژگی های مدل گوشی سونی Z5 بپردازیم و با آن بیشتر آشنا شویم. پس با ما در میدان رقابتی گوشی ها همراه شوید.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا  Z5

در ابتدا به سایز و وزن این گوشی بسیار خوش دست می پردازیم، ابعاد دقیق آن 146x72x7.3 میلی متر و به وزن 154 گرم است. بدنه ای ساخته شده از شیشه و فلز که نمایانگر گوشی موبایل بسیار لوکس و گران بها است. البته پیش از این نیز سونی در بعضی مدل های دیگر خود از شیشه نیز استفاده کرده بود.
در این گوشی، سونی از صفحه نمایش 5.2 اینچ از جنس IPS LCD که برای افزایش جذابیت و زیبایی، از صفحه نمایش Triluminous استفاده کرده است که در نتیجه آن، گوشی هوشمندی با ظرافت بدنه هر چه بیشتر نسبت به تولیدات قبلی خواهیم داشت. پشت گوشی و بدنه اطراف آن برعکس اکثر اوقات حالتی مات به خود گرفته است. این بدنه همچنین از فناوری  ضد آب با IP68 برخوردار است. واضح است که سونی تمام تلاش خود در طراحی به کار گرفته است.

16 میلیون رنگ با تراکم پیکسلی 428ppi و کیفیت تصویر 1920x1080پیکسل، تمام امکانات را برای پیدایش بهترین تصاویر روی صفحه نمایش فراهم کرده است.
از این صفحه نمایش 5.2 اینچی انتظارات بالایی می رود پس اجازه دهید کمی بیشتر تامل کنیم و دقیق تر به آن نگاه کنیم. این صفحه نمایش FullHD از لایه محافظ در برابر خش همراه با لایه ای مقاوم در برابر عرق و اثر انگشت برخوردار است پس می توان با خیال راحت با آن کار کنید و از آن لذت برد.
اگر نگاهی دقیق تری به بدنه آن بیاندازیم، حتما متوجه تغییر در دکمه پاور آن خواهیم شد. سوال مهم اینجاست که چرا سونی بعد از این همه مدت سنت شکنی کرده است و این طراحی را تغییر داده است؟! خوشحال باشید زیرا سونی از تکنولوژی اثر انگشت در گوشی های سری زد 5 استفاده کرده است و باز هم کار، کاربران خود را راحت تر کرده است و قدم بزرگتری در این زمینه برداشته است.

گوشی سونی Z5، با بدنه ای تمام فلزی در چهار رنگ بسیار جذاب ساخته شده است که می تواند هر فردی با هر سلیقه ای را طرفدار خود کند. این چهار رنگ شامل دو رنگ اصلی سفید، مشکی و رنگهای طلایی و سبز هستند.
 در بالای گوشی دوربین و فلاش LED خودنمایی می کنند. بعد از Z3 و Z3 Plus که هر دو دارای دوربین با کیفیت 20.7 مگاپیکسل بودند اینبار با دوربین 23 مگاپیکسلی و وب کم 5.1 مگاپیکسلی روبرو هستیم. سونی با این دوربین اجازه هیچ صحبتی به رقیبان خود نداده است.
ابعاد تصویر 4140x5520 پیکسل، ابعاد فیلم برداری با سرعت فریم های 30، 60 و 120 بر ثانیه در رزولوشن های مختلف مانند 4K، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره ، پانوراما و عکاسی HDR از دیگر خصوصیات دوربین اصلی این گوشی سونی است. با این دوربین قطعا بهترین لحظات را به همراه بالاترین کیفیت ثبت خواهید کرد.

نوبت به پردازنده و سخت افزار داخلی رسیده است. تراشه ی اسنپ دراگون 810 کوالکام با دو پردازنده ی چهار هسته ای با
فرکانس‌های 1.5 و 2.0 گیگاهرتزی، و پردازنده گرافیکی Adreno 430، قلب تپنده این گوشی است.
حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایت و استفاده از کارت حافظه جانبی تا 200 گیگابایت از دیگر مشخصات اصلی این گوشی است.
همچنین Sony Z5 با سیستم عامل اندروید نسخه 5.1.1 Lollipop عرضه شده است.
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت در آن به کار رفته است که طبق گفته سونی میتواند تا 2 روز با کارکرد ترکیبی دوام بیاورد. 17 ساعت در حالت 3G و حدود 13 ساعت در حالت 2G می توان با آن مکالمه داشت و همچنین 87 ساعت در حالت گوشی دادن به موسیقی از دیگر زمان های کاربری باتری این گوشی است.
از لوازم جانبی همراه این گوشی که بسیار کاربردی نیز هست می توان به شارژر سریع UCH10 در 1800 میلی آمپر اشاره کرد.
این دو گوشی در نسخه دو سیم کارته وارد بازار ایران شده است که از شبکه ارتباطی 3G و 4G نیز پشتیبانی می کند. بلوتوث نسخه 4.1 همراه با A2DP و apt-X از دیگر امکانات ارتباطی موجود در آن به شمار می رود.
همانطور که پیداست سونی با این گوشی شما را چالش شگفت انگیزی کشانده است. پس، از کار با جدیدترین ساخته سونی لذت ببرید.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

Sony Xperia Z5 Dual SIM Mobile Phone

Sony Xperia Z5 Dual SIM Mobile Phone

  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارته
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت