دستگاه سانترا ل پر ظرفيت

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

KX-TDA100 دستگاه سانترال پر ظرفيت مدل نمایش بزرگتر

KX-TDA100 دستگاه سانترال پر ظرفيت مدل

1329

محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

1,250,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند Panasonic
گارانتی یکسال

اطلاعات بیشتر

ظرفیت اولیه خط شهری 0
امکان افزایش ظرفیت خط شهری دارد
حداکثر ظرفیت ورودی خط شهری 96 (متناسب با ظرفیت خط داخلی)
امکان راه اندازی خط شهری دیجیتال PRI دارد
ظرفیت اولیه خط داخلی 0
امکان افزایش ظرفیت خط داخلی دارد
حداکثر ظرفیت خروجی خط داخلی 64 (متناسب با ظرفیت خط شهری)
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی آنالوگ دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی هایبیرید دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی دیجیتال دارد
پشتیبانی از دستگاه فکس یا فکس مودم دارد
پشتیبانی از برقراری تماس اینترنتی VOIP دارد
قابلیت پشتیبانی از خطوط داخلی تحت شبکه IPPOHNE دارد
قابلیت پشتیبانی از داخلی تحت شبکه SIPPHONE ندارد
اپراتور گویا سه مرحله ای پیش فرض ندارد
ظرفیت اپراتور گویا پیش فرض ندارد
قابلیت افزایش ترافیک اپراتور گویا دارد
حداکثر ظرفیت اپراتور گویا 12
امکان اتصال دستگاه پردازنده صوتی دارد
حداکثر تعداد دستگاه پردازنده صوتی قابل اتصال 2
امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالرآیدی پیش فرض ندارد
امکان نصب کارت نمایش شماره شخص تماس گیرنده کالر آیدی دارد
امکان نصب کنسول DSS دارد
حداکثر تعداد کنسول DSS قابل اتصال 8
امکان اتصال برق اضطراری (باطری) دارد
ورودی پخش موزیک انتظار دارد
خروجی پخش صدا پیجر دارد
امکان فعال سازی محدودیت استفاده از خطوط شهری دارد
امکان فعال سازی محدودیت زمان مکالمه دارد
امکان فعال سازی محدودیت در شماره گیری (0 یا 00) دارد
امکان شنود مکالمات دارد
امکان استفاده از مکالمه کنفرانسی دارد
امکان برنامه ریزی در شیفت کاری مختلف دارد
تعداد شیفت کاری 4
پشتیبانی از سرویس شماره گیری سریع دارد
ظرفیت ذخیره شماره تلفن در سرویس شماره گیری سریع 1000
پورت USB دارد
پورت RS232 دارد
پورت شبکه LAN ندارد
قابلیت استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری دارد
قابلیت اتصال به نرم افزار CRM دارد
نوع کانکتور مخابراتی آمفونل
ولتاژ برق ورودی 220 ولت
رنگ سورمه ای
وزن 12کیلوگرم
سایز 334*390*270 میلی متر

نقد و بررسی

مرکز تلفن دیجیتال، با قابلیت پشتیبانی از خطوط 4 و 5 رقمی با 6 جای خالی برای نصب  کارت این محصول مناسب افرادی است که تمایل به گسترش سیستم کم ظرفیت مجموعه خود دارند
دستگاه سانترال KX-TDA100 جزء مراکز تلفن پر ظرفیت به  حساب می‌آید. در ابتدا لازم است به شرح و بررسی واژه دستگاه سانترال پرظرفیت بپردازیم. این سیستم مخابراتی و ارتباطی دارای گنجایش و ظرفیتی بیشتر و فراتر از سیستم‌های کم ظرفیت است به گونه‌ای که در ابتدایی ترین حالت ممکن این مراکز تلفن جعبه‌ای خالی به حساب می‌آیند که با توجه به درخواست و نیاز هر شرکت و مجموعه از کارت‌های مختلف استفاده می‌شود. از مزایای این عدم محدودیت می‌توان به انعطاف بالای آن اشاره کرد که تابع دستورات و خواسته‌هایی است که مجموعه به آن نیاز دارد.
این دستگاه بر خلاف سیستم‌های کم ظرفیت حالتی ایستاده دارد که دلیل این  امر وجود کارتهایی با حجم زیادتر است که در مقایسه با کارت‌های سانترال کم ظرفیت از اندازه بزرگتری برخوردار هستند. همانطور که بیان شد این محصول در حالت  ابتدایی خالی است که با توجه به کارتهای انتخابی از ظرفیت های مختلفی پشتیبانی می‌کند. در بیشترین حالت این سیستم قابلیت پشتیبانی از 124 خط شهری و 160 خط داخلی (متناسب با تعداد خطوط شهری و داخلی ظرفیت دستگاه متفاوت است) را داراست که این ویژگی، ویژگی بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است. سانترال‌های KX-TES/TEM824 در بیشترین حالت خود دارای 8 خط شهری و 24 داخلی هستند که افزایش چند برابری خطوط شهری و  داخلی سبب شد تا شرکتهایی با حجم متوسط روبه‌ رشد نیز بتوانند به راحتی از سیستم‌های ارتباطی بدون هیچ دغدغه‌ای استفاده کنند.

محل قرار گیری کارتهاوجود 6 جای خالی سبب شده تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در سانترال کم ظرفیت عدم امکان پشتیبانی از خطوط 4 و 5 رقمی (PRI) از ضعف های این دستگاه به حساب می‌آید که پاناسونیک در هنگام تولید این محصول آن را مناسب مجموعه‌هایی دید که نیازمند به
سیستمی برای پشتیبانی از خطوط خود هستند که با تهیه کارت KX-TDA0290 و نصب آن در سانترال امکان راه اندازی خطوط PRI را برای شرکت به راحتی امکان پذیر می‌سازد. همچنین ورود تلفن‌های سانترال با امکاناتی نوظهور و با نام تلفن سانترال دیجیتال توانست توجه شرکت‌های بی‌شماری را به خود جلب کند. زیرا وجود 3 نوع کارت داخلی انتخابی برای کاربران از دیگر مزایای این دسته از محصولات به حساب می‌آید که در زمان خود بی‌نظیر بود. کارت خطوط داخلی آنالوگ، هایبرید و دیجیتال با امکان تقسیم بندی و تفکیک کاربران متناسب با سطح و جایگاه و نیازی که به تلفن و امکانات آن دارند بسیار  راحت امکان پذیر می‌کرد.
وجود سیستم مدیریت تماس بسیار قوی موجود در این سیستم نسبت به مدل های پیشین خود بسیار تحسین برانگیز است زیرا سبب می‌شود که ویژگی‌هایی بی شمار را برای برنامه ریزی در اختیار کاربر قرار دهد و توزیع و پخش تماس ها به صورت کاملا کنترل شده و تحت نظر صورت گیرد.
این مرکز تلفن از خیلی از جهات بیان شده پیشرفت چشم گیری نسبت به مدل های کم ظرفیت خود داشته است که سبب شده تا این مرکز تلفن به سیستم پر فروش تبدیل شود و به یکی از ملزومات و تجهیزات اداری هر شرکتی مبدل گردد. تفکیک و جداسازی خطوط شهری و خطوط داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های این سیستم است که در تمام سانترال‌ها به ترتیب اجرا و پیاده سازی شده است که این جداسازی برای انتخاب کارت‌ داخلی مناسب به فرد بسیار کمک می‌کند. اما در این سیتسم ها نکته‌ای کوچک وجود دارد که در برخی موارد بسیار بزرگ و پر رنگ نمود پیدا می‌کند و آن وجود کارت 8 خط شهری است. کم بودن تعداد خطوط موجود در هر کارت سبب شده تا برای شرکتهایی که خطوط شهری زیادی دارند معضلی اساسی به وجود آید زیرا هر کارت خط شهری یک اسلات (فضای خالی) از دستگاه را اشغال می‌کند که این نکته‌ای بس کوچک در برخی از موارد موجب می‌شود تا بتوانند از سیستم استفاده کنند و رو به سیستم‌های بزرگتر از این خانواده بیاورند.

1
همانطور که بیان شد این سیستم به روز شده و ارتقاء یافته مدل‌های پیشین خود است که می‌تواند به طور همزمان از کارت خطوط شهری آنالوگ و خطوط شهری دیجیتال پشتیبانی کند. امکان پشتیبانی از این دو کارت سبب شده است تا شرکتهایی که پیش تر از مراکز تلفن کم ظرفیت پاناسونیک مانند KX-TEM824  , KX-TES824 و یا حتی مدل‌های قدیمی تر آن KX-TA308 , KX-TA616 استفاده می‌کردند بتوانند به راحتی با جابجایی نوع مرکز تلفن خود روند پاسخ گویی تماس ها را بهبود بخشند. همچنین وجود 3 نوع کارت داخلی سبب شده است تا با بهره گیری از تلفن‌های گذشته فقط به تهیه تلفن‌هایی جدید برای کاربران جدید خود بپردازند که این ویژگی سبب کاهش هزینه‌های بسیار زیادی در این بروز رسانی می‌گردد که از دیگر نکات مثبت و قابل توجه این سیستم به حساب می‌آید.


دیگر هیچ تلفنی بدون پاسخ نیست...

سرویس دیزا پیش تر در سانترال کم ظرفیت نیز وجود داشت اما با توجه به نوع و محدودیت خطوط و ویژگی‌های موجود در سانترال فقط 2 کانال دیزا (قابلیت پشتیبانی از 2 تماس در لحظه) قابل فعال شدن بود. اما در سانترال kx-TDA100 وجود، 6 اسلات این امر را ممکن ساخت تا در شرکتهایی که تماس ورودی آنها به نسبت خطوط شهری که دارند زیاد است بتوانند با نصب3 کارت دیزا قدرت پاسخ گویی به تماس و پخش پیغام خوش آمد گویی را تا 12 کانال (قدرت پاسخ گویی به 12 تماس در لحظه) فعال کنند که این امر در نوع خود بسیار بی نظیر است.

اتصال به کامپیوتر از بزرگترین مزیت‌های این مرکز تلفن به حساب می‌آید زیرا سبب می‌شود که بتوان برنامه‌ریزی را توسط این اتصال به راحتی انجام داد. همچنین امکان لینک شدن (پیوند) بین این سیستم و نرم افزار CRM مشتریان از دیگر مزیت‌های این مرکز تلفن به حساب می‌آید. همچنین برنامه‌هایی مانند محدود سازی زمان مکالمه، محدود سازی شماره گیری برای هر داخلی به صورت مجزا، تعیین شیفت های کاری و فعال سازی و یا غیر فعال کردن هزاران برنامه دیگر در این محصول توسط کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است.


نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

KX-TDA100 دستگاه سانترال پر ظرفيت مدل

KX-TDA100 دستگاه سانترال پر ظرفيت مدل