یخچال و فریزر بالا و پایین

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

GTF3022DCT: یخچال بالا فریزر ال جی مدل

1507

محصول جدید

  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

  • آبريز باريك جهت افزايش فضاي داخلي يخچال

  • افزایش ظرفیت فریزر با قابلیت جداسازی یخساز

  • نمودار مصرف انرژی +A

جزییات بیشتر

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

3,373,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند LG ال جی

اطلاعات بیشتر

  • مشخصات کلی نمودار مصرف انرژی: A - اطلاعات نوع یخچال: فریزر بالا - طبقه بندی رنگی: سفید چرمی
  • گنجایش و ابعاد - گنجایش کل به لیتر: 622 لیتر - گنجایش به فوت: 22 فوت - ارتفاع: 1777 میلی‌متر - عمق با درب: 738 میلی‌متر - پهنا: 755 میلی‌متر
  • مشخصات یخچال تعداد طبقات: 4 عدد - تعداد طبقات درب: 4 عدد- دارای لامپ یخچال - دارای سیستم سرد کننده سریع
  • مشخصات فریزر - تعداد طبقات: 2 عدد - تعداد طبقات درب: 2 عدد
  • سایر مشخصات دارای قفل کودک - دارای اخطار باز ماندن درب - دارای آبسردکن و یخساز بیرونی - سایر ویژگی‌ها: مجهز به فیلتربهداشتی Hygiene Fresh، دارای آبریز باریک جهت افزایش فضای داخلی یخچال، افزایش ظرفیت فریزر با قابلیت جداسازی یخساز، دارای محفظه نگهدارنده موادغذایی Fresh O Zone، نورپردازی LED، مجهز به نمایشگر دیجیتال (LED)، دارای طبقات شیشه ای نشکن، دارای لاستیک دور درب ضدباکتری Bioshield

    LG GTF30

    اولین نکته ای که پس از دیدن این یخچال جلب توجه می‌کند کنترل پنلی است که به صورت افقی زیر درب بخش فریزر قرار گرفته. این بخش مشکی رنگ که به صورت نواری در بخش پایینی درب فریزر قرار گرفته است نقش زیادی در زیبا نمودن دستگاه ایفا می‌کند. در این پنل می‌توان تمامی تنظیمات دستگاه از قبیل درجه حرارت را به وسیله دکمه های دایره ای پنهان شده در این قسمت تنظیم نمود. دستگیره های عمودی قرار گرفته روی درب‌های این یخچال از طراحی مناسبی برخوردارند و طراحی آن‌ها با سایر بخش‌های دستگاه هماهنگی دارد. در قسمت درب یخچال بخش آبریز تعبیه شده است که برخلاف یخچال‌های ساید بای ساید این آبریز به هیچ منبع بیرونی متصل نمی‌باشد و برای استفاده از آن باید قسمتی که درون یخچال برای آن در نظر گرفته شده است را پر کنید. برای تولید یخ در این یخچال نیز قسمتی در بخش فریزر قرار گرفته است که می‌توان با پر نمودن آن به یخ دسترسی داشت. با باز نمودن درب هرکدام از بخش‌های یخچال و فریزر این مدل شگفت زده خواهید شد، زیرا از فضای بسیار مناسبی برخوردارند و دست کمی از سایدبای‌ساید ها ندارند. .

    امکانات

    یکی از بهترین ویژگی‌های سری بنتلی فیلتر بهداشتی تعبیه شده در آن‌ها موسوم به Hygiene Fresh است که شرکت ال‌جی تصمیم گرفته در سری GTF30 نیز از آن‌ها استفاده نماید. Hygiene Fresh فیلتری 4 لایه است که گرد و غبار، قارچ، باکتری و بوی نامطبوع را از هوای داخل یخچال می‌زداید تا جریانی تمیز و پاک و عاری از هرگونه بو در یخچال جاری باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجهی که این مدل از سری بنتلی به ارث برده، نورپردازی LED در محیط داخلی یخچال است. استفاده از نورپردازی LED زیبایی قابل توجهی به محیط داخلی دستگاه می‌دهد و علاوه بر این باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش تولید گرما می‌شود.

    کلام پایانی

    سایدبای‌ساید های بنتلی ظاهر فوق‌العاده ای دارند و امکانات زیادی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند، اما کاربران زیادی هستند که قادر نیستند از پس هزینه بالای خرید آن برآیند، همچنین بسیاری از کاربران فضای لازم برای چیدمان یخچال‌های ساید بای ساید را در فضای آشپزخانه ندارند. در این شرایط سری GTF30 را می‌توان به عنوان مدلی جایگزین که الحق چیز زیادی از سایدبای‌ساید ها کم ندارد پیشنهاد داد. این سری از یخچال‌ها از طراحی زیبایی برخوردارند و فضای داخلی زیادی را به کاربر عرضه می‌کنند.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

GTF3022DCT: یخچال بالا فریزر ال جی مدل

GTF3022DCT: یخچال بالا فریزر ال جی مدل

  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

  • آبريز باريك جهت افزايش فضاي داخلي يخچال

  • افزایش ظرفیت فریزر با قابلیت جداسازی یخساز

  • نمودار مصرف انرژی +A