ماشين ظرفشويي

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

KD-823NW:ماشین ظرفشویی ال جی نمایش بزرگتر

KD-823NW:ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی

1546

محصول جدید

  • مشخصات کلی - دارای نمایشگر
  • گنجایش و ابعاد - ظرفیت: 14
  • مشخصات انرژی و مصرف A+++

جزییات بیشتر

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

2,650,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

اطلاعات بیشتر

  • سایر مشخصات - میزان صدا: 43 دسی‌بل- دارای قفل کودک - سایر ویژگی ها: جت پمپ مجهز به تکنولوژی Inverter Direct Drive، دارای صفحه نمایش LED و دکمه های لمسی، قابلیت شستشوی ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتی متر، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار، مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف، استریلیزه کردن ظروف از طریق سیستم شستشوی بسیار داغ، مجهز به دکمه نصف ظرفیت (Half Load)، متوسط مصرف سالیانه برق: 235 کیلووات ساعت، متوسط مصرف سالیانه آب: 2600 لیتر
  • افزایش ظرفیت شستشو
    از 12 نفر به 14 نفر

    سبد هوشمند
    به واسطه انعطاف پذیری سبدهای داخل ظرفشویی ال جی، امکان قرادادن ظروف کوچک و بزرگ محیا شده است.

    شستشوی قدرتمند یا شستشوی Vario
    سیستم شستشوی Vario بطور متناوب، جهت پاشبدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار می باشد فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق میشود. برنامه های گوناگون ماشین های ظرفشویی ال جی، از قبیل Prewash که برای ظرفهای بسیار کثیف بکار می رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار می رود و برنامه Half Load برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد.

    امکان استفاده از ظروف بزرگتر
    افزایش ارتفاع کابین (محفظه) تا 35 سانتیمتر

    سیستم عیب یاب هوشمند
    بدون نیاز به حضورز تکنسین فنی و صرفاً از طریق تماس تلفنی با نرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و رفع می شود. بدین منظور کافی است با خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی ما هرگونه نقص احتمالی را تشخیص داده و سریعاً راهکار مورد نظر را با شما درمیان بگذارد.

    موتور دایرکت درایو اینورتر ال جی
    با وجود موتور دایرکت درایو اینورتر ، ماشین ظرفشویی ال جی 10 لیتر فضای بیشتری نسبت به دیگر ماشین ظرفشویی های موجود در بازار دارد و همچنین نسبت به سایر ماشین ظرفشویی های متداول در بازار صدای کمتری تولید می نماید.

    2366

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

KD-823NW:ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی

KD-823NW:ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی

  • مشخصات کلی - دارای نمایشگر
  • گنجایش و ابعاد - ظرفیت: 14
  • مشخصات انرژی و مصرف A+++