اجاق گاز مایکروویو

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

MG-2313W : مایکروویو 23 لیتر ال جی مدل نمایش بزرگتر

MG-2313W : مایکروویو 23 لیتر ال جی مدل

1646

محصول جدید

مشخصات کلی :

دارای ظرفیت ۲۳ لیتری

پخت با ۳ روش مختلف ( مایکروویو ، گریل ، پخت ترکیبی )

دارای ۸ برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

دارای ۴ برنامه یخ زدایی

دارای برنامه گرم نگه داشتن غذا

تایمر آشپزخانه

دکمه های لمسی

یخ زدایی سریع

جزییات بیشتر

5 قلم

570,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند LG ال جی

اطلاعات بیشتر

مایکروفر23 لیتری ال جی LGمدل MG-2313W با توان خروجی 800 وات دارای قابلیت های متنوعی شامل مایکروویو، گریل و پخت ترکیبی همراه با 20 برنامه پخت خودکار می باشد و به شما این امکان را می دهد تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به راحتی آماده نمایید. محفظه داخلی دارای روکش لعابی بوده و دارای سینی شیشه ای گردان جهت قرار دادن مواد غذایی می باشد. پنل دستگاه شامل کلیدهایی جهت انجام تنظیمات و صفحه نمایشگری برای مشاهده اطلاعات پخت است. با استفاده از دکمه clock می توان زمان جاری را تنظیم کرد تا ساعت دیجیتالی بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده شود. پس از فشار دکمه clock می توان زمان را برحسب دقیقه و ثانیه تنظیم کرد. این دستگاه مجهز به پنج سطح توان از 160 تا 800 وات می باشد تا بتوان کنترل بیشتری بر فرآیند پخت داشت. توان بالا به طور خودکار انتخاب می شود. با فشار مکرر دکمه micro می توان سطح توان را کاهش داد. این دستگاه مجهز به قابلیت گریل می باشد که امکان کبابی کردن گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات مختلف را به روشی کاملأ سالم فراهم می آورد، همچنین با داشتن قابلیت پخت ترکیبی این امکان را فراهم می کند تا زمان کمتری برای پخت غذا صرف شود..
مایکروفر 2313 ال جی مجهز به قابلیت یخ زدایی اتوماتیک برای گوشت، مرغ، ماهی و نان می باشد که هر کدام از این برنامه های یخ زدایی سطح توان مربوط به خود را دارند. جهت ایمنی بیشتر این دستگاه مجهز به قفل ایمنی کودک است که از راه اندازی و روشن کردن دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه stop عبارت L بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و عملکرد قفل کودک فعال می شود. با فشار مجدد این دکمه قفل کودک غیر فعال می گردد. منوهای پخت خودکار در این دستگاه بسیار کامل تر از مدل های پیشین بوده و شامل منوی ایرانی، عربی، اروپایی و شرقی می باشد که در مجموع دارای 20 برنامه پخت اتوماتیک می باشد که تنها با فشار کلید مربوطه و انتخاب نوع غذا و وارد کردن وزن، به راحتی غذای مورد نظر شما را طبخ و آماده می نماید.

گریل

 

کاربرد هیتر گریل در پخت غذاهای نیمه آماده وهمینطور ترد و برشته کردن سطح انواع غذاهای مختلف می باشد.

 

 

سیستم کنترل دمای گریل - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نیک نشان

 

 

سیستم کنترل دمای گریل

 

بر خلاف بسیاری از فرهای دیگر که دارای دمای حرارتی ناپایدار هستند و فقط قابلیت روشن و خاموش شدن بدون تنظیم درجه حرارت را دارند , در این مایکروویو ال جی شما می توانید درجه حرارت دلخواه خود را تنظیم کنید ( ملایم, متوسط , پرقدرت)

 

 

 

 

 

پخت چندگانه

 

پخت ترکیبی با آمیزه ای از چندین روش پخت مختلف , غذای دلخواه مورد نظر شما را با توجه به نوع آن فراهم می آورد. این روشها عبارتند از: گریل ، مایکرو ،

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

MG-2313W : مایکروویو 23 لیتر ال جی مدل

MG-2313W : مایکروویو 23 لیتر ال جی مدل

مشخصات کلی :

دارای ظرفیت ۲۳ لیتری

پخت با ۳ روش مختلف ( مایکروویو ، گریل ، پخت ترکیبی )

دارای ۸ برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

دارای ۴ برنامه یخ زدایی

دارای برنامه گرم نگه داشتن غذا

تایمر آشپزخانه

دکمه های لمسی

یخ زدایی سریع