اجاق گاز مایکروویو

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

MG-4012WM : مایکروویو 40 لیتر ال جی مدل نمایش بزرگتر

MG-4012WM : مایکروویو 40 لیتر ال جی مدل

1656

محصول جدید

  • پخت با سه روش مختلف(مایکرو،گریل، پخت ترکیبی)

  • دارای طراحی آینه ای

  • دارای 10 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

  • یخ زدایی سریع

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

660,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند LG ال جی

اطلاعات بیشتر

با توان خروجی 1000 وات قابلیت هایی مانند مایکروویو، گریل و پخت ترکیبی را به همراه 10 برنامه پخت اتوماتیک و برنامه یخ زدایی در اختیار می گذارد. ظرفیت 40 لیتری دستگاه امکان پخت حجم بالایی از مواد غذایی را فراهم می آورد. محفظه لعابی مایکروفر از چسبیدن غذا جلوگیری کرده و به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. صفحه نمایشگر مایکروفر در قسمت بالایی بدنه پنل واقع است و اطلاعات مربوط به تنظیمات انجام شده را نمایش می دهد. دکمه های تمام لمسی علاوه بر زیباتر کردن ظاهر دستگاه، با تماس انگشت به سرعت فعال می شوند. با استفاده از دکمه clock می توان زمان جاری را تنظیم کرد تا ساعت دیجیتالی بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده شود. پس از فشار دکمه clock با فشار دادن دکمه های ساعت، دقیقه و ثانیه می توان زمان را تنظیم کرد.
توان مایکرویو دستگاه 1450 وات می باشد. این دستگاه مجهز به پنج سطح توان مختلف می باشد تا قدرت و کنترل بیشتری بر فرایند پخت داشته باشد. توان بالا به طور خودکار انتخاب می شود. با فشار مکرر دکمه micro می توان سطح توان را کاهش داد. این دستگاه مجهز به قابلیت گریل می باشد که امکان کبابی کردن گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات مختلف را به روشی کاملأ سالم فراهم می آورد. توان دستگاه در حالت گریل 1150 وات می باشد. مایکروفر ال جی دارای قابلیت پخت ترکیبی است که این امکان را فراهم می کند تا زمان کمتری برای پخت غذا صرف شود. با استفاده از این قابلیت می توان غذا را با قابلیت گریل و مایکروویو به صورت همزمان یا جداگانه پخت. توان دستگاه در حالت پخت ترکیبی 2250 وات می باشد. با استفاده از ماکروفر ال جی می توان بسته به نوع غذا، بعضی از غذاها را در دو مرحله با دو توان مختلف پخت. در طول پخت دو مرحله ای می توان در فر را باز کرده و میزان پخت غذا را بررسی نمود و سپس در فر را بسته و دکمه strat/Q-start را فشار داد تا عمل پخت ادامه یابد. در پایان مرحله اول صدای بیپ شنیده می شود که نشان دهنده درخواست دستور مرحله دوم است.
فر برقی ال جی مجهز به 10 برنامه پخت اتوماتیک می باشد که تنها با انتخاب نوع غذا و وارد کردن وزن دستگاه شروع به پخت غذای مورد نظر می کند. این دستگاه هم چنین مجهز به قابلیت یخ زدایی اتوماتیک برای گوشت، مرغ، ماهی و نان می باشد. هر کدام از این برنامه های یخ زدایی سطح توان مربوط به خود را دارند. ساختار دکمهQ-start این امکان را می دهد که با فشار دکمه شروع فاصله های 30 ثانیه ای را در حین پخت با توان صد در صد انتخاب کنید. جهت ایمنی بیشتر این دستگاه مجهز به قفل ایمنی است که از راه اندازی و روشن کردن دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه stop عبارت L بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و عملکرد قفل کودک فعال می شود. با فشار مجدد این دکمه قفل کودک غیر فعال می گردد.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

MG-4012WM : مایکروویو 40 لیتر ال جی مدل

MG-4012WM : مایکروویو 40 لیتر ال جی مدل

  • پخت با سه روش مختلف(مایکرو،گریل، پخت ترکیبی)

  • دارای طراحی آینه ای

  • دارای 10 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه

  • یخ زدایی سریع