ريش تراش

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

S9171/31ریش تراش دوار فیلیپس مدل

2975

محصول جدید

5 قلم

1,236,175 تومان بدون مالیات

-1.5%

1,255,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند فیلیپس**philips
گارانتی دو سال شکوفا الکتریک
ساخت كشور هلند

اطلاعات بیشتر

  • تیغه های دقیق V-Track: این تیغه ها کلیه تارهای مو، حتی آنهایی که روی پوست خوابیده اند و یا طول کوتاه تری دارند را در بهترین موقعیت برای برش قرار می دهد. 30% اصلاح نزدیک تر به پوست با تعداد دفعات کمتر کشیدن ریش تراش روی صورت از  دیگر ویژگی های این تیغه ها می باشد.




  • تیغه های ریش تراش با قابلیت چرخش مستقل در 8 جهت مختلف با کمترین زحمت بیش ترین انطباق را روی پوست صورت خواهند داشت. این حرکات مستقل موهای صورت را 20% بیش تر گرفته و اصلاح سریع تری را منجر می گردند.

  • سیستم بالا آوردن و برش مو که در تیغه های ریش تراش های فیلیپس طراحی گردیده  است با کشیدن مو باعث می گردد که موها با عمق بیشتری اصلاح گردند.





  • فن آوری Aquatec Wet & Dry: هر طور که راحت هستید اصلاح کنید، هم می توانید به صورت خشک و هم با ژل یا کف ریش به صورت مرطوب اصلاح نمایید.



  • ماشین شستشو  SmartClean  PRO: تنها با فشار یک کلید، ریش تراش شسته شده، روغن کاری شده، خشک شده و شارژ می گردد. پنل پیشرفته  دستگاه کلیه مراحل کار را به کاربر نشان می دهد.






  • سری اصلاح SmartClick: با این سری اصلاح می توانید ریش تراش خود را از 0.5 میلی متر تا 5 میلی متر اصلاح نمایید. نوک گرد تیغه ها و شانه  قابل تنظیم مانع  از  آسیب رسیدن به پوست صورت می گردند.




  • صفحه نمایش دیجیتال کلیه اطلاعات لازم را به کاربر نمایش می دهد: میزان شارژ  باطری به صورت 3 درجه شارژ، نمایشگر نظافت، نمایشگر شارژ ناکافی، نمایشگر زمان تعویض تیغه ها و نمایشگر قفل مسافرتی.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

  S9171/31ریش تراش دوار فیلیپس مدل

S9171/31ریش تراش دوار فیلیپس مدل