سرخ کن

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

HD 9238 سرخ کن فیلیپس مدل

3031

محصول جدید

رنگ : مشکی

مشخصات کلی

گنجایش غذا (کیلوگرم)
0.8
گنجایش روغن
2.2 لیتر
جنس قابلمه
تفلون

جزییات بیشتر

4 قلم

1,439,085 تومان بدون مالیات

-1.5%

1,461,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

برند فیلیپس**philips
گارانتی دو سال شکوفا الکتریک
ساخت كشور چين

اطلاعات بیشتر

  • بوسیله فن آوری جریان سریع هوا (Rapid Air)، شما می توانید لذیذترین غذاها را با مصرف 80 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کن های متداول، سرخ کنید همچنین با کمک این فن آوری جدید غذا با بخار و بوی کمتر آماده می گردد.



  • فن آوری منحصر بفرد جریان سریع هوا (Rapid Air)، با چرخش استوانه ای هوای گرم و بهینه نمودن انتقال حرارت به مواد غذایی، غذای شمارا سریع، آسان و سالم بدون نیاز به اضافه کردن روغن آماده می نماید.



  • این دستگاه علاوه بر سرخ کردن، امکان گریل نمودن، پختن و حتی کبابی کردن مواد غذایی را فراهم می آورد.



  • سبد منحصر بفرد جدید با کفی نچسب و قابل جدا شدن بهتر و راحت تر تمیز می گردد. همچنین این سبد دارای درپوش مخصوص برای جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون از سبد و نیز امکان پخت همزمان حجم بیشتری از مواد غذایی می باشد.



  • دارای دفترچه تهیه غذاهای متنوع حاوی روش های جذاب و نکات مفید



  • ظریفیت 0.8 کیلو گرم برای درست کردن مواد غذایی



  • کنترل زمان و دمای دیجیتالی: با تایمر تعبیه شده امکان زمان پخت تا 60 دقیقه میسر می باشد. پس از اتمام پخت سیستم قطع خودکار با صدای آلارم شما از اتمام پروسه مطلع خواهد کرد. کنترل کننده دما نیز تا 200 درجه سانتیگراد به آسانی تنظیم خواهد نمود.



  • دستگیره عایق حرارت
  • ظرفیت 2.2 لیتر
  • طول سیم یک متر

سایر ویژگی ها و امکانات


بوسیله فن آوری جریان سریع هوا (Rapid Air)، شما می توانید لذیذترین غذاها را با مصرف 80 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کن های متداول، سرخ کنید همچنین با کمک این فن آوری جدید غذا با بخار و بوی کمتر آماده می گردد.

فن آوری منحصر بفرد جریان سریع هوا (Rapid Air)، با چرخش استوانه ای هوای گرم و بهینه نمودن انتقال حرارت به مواد غذایی، غذای شمارا سریع، آسان و سالم بدون نیاز به اضافه کردن روغن آماده می نماید.

این دستگاه علاوه بر سرخ کردن، امکان گریل نمودن، پختن و حتی کبابی کردن مواد غذایی را فراهم می آورد.

سبد منحصر بفرد جدید با کفی نچسب و قابل جدا شدن بهتر و راحت تر تمیز می گردد. همچنین این سبد دارای درپوش مخصوص برای جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون از سبد و نیز امکان پخت همزمان حجم بیشتری از مواد غذایی می باشد.

دارای دفترچه تهیه غذاهای متنوع حاوی روش های جذاب و نکات مفید

دارای کنترل زمان و دمای دیجیتالی: با تایمر تعبیه شده امکان زمان پخت تا 60 دقیقه میسر می باشد. پس از اتمام پخت سیستم قطع خودکار با صدای آلارم شما از اتمام پروسه مطلع خواهد کرد. کنترل کننده دما نیز تا 200 درجه سانتیگراد به آسانی تنظیم خواهد نمود.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

HD 9238 سرخ کن  فیلیپس مدل

HD 9238 سرخ کن فیلیپس مدل

رنگ : مشکی

مشخصات کلی

گنجایش غذا (کیلوگرم)
0.8
گنجایش روغن
2.2 لیتر
جنس قابلمه
تفلون