لپ تاپ

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

ASUS P2530UJ i7لپ تاپ ایسوس مدل

3090

محصول جدید

 RAM ظرفیت حافظه:8گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
طبقه‌بندی: کاربری صنعتی، کاربری عمومی
Core i7:سری پردازنده

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

2,650,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

گارانتی دوسال ضمانت يكپارچه ايسوس

اطلاعات بیشتر

سازنده :

ایسوس :: ASUS
نوع محصول : نوت بوک
مدل : P2530UJ
وزن : 2.17 کیلوگرم
ابعاد : 26.3~23.3 × 256 × 380 میلی‌متر
مشخصات نمایشگر
اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش: TFT LED-backlit LCD
رزولوشن صفحه نمایش: Full HD 1920x1080
مشخصات پردازنده
نوع پردازنده : Core i7
مدل پردازنده : 6500U
فرکانس پردازنده : 2.5GHz up to 3.1 GHz
حافظه کش : 4 مگابایت
مشخصات کارت گرافیک
سازنده تراشه گرافیکی: NVIDIA
موتور پردازش گرافیکی: GeForce 920M
میزان حافظه گرافیکی: 2 گیگابایت
مشخصات حافظه رم
میزان حافظه: 8 گیگابایت
نوع حافظه : DDR4
مشخصات هارد دیسک
حجم هارد دیسک : 1 ترابایت
سرعت چرخش : 5400PRM
امکانات ارتباطی لپ تاپ
شبکه سیمی LAN: 10/100/1000 Base T
شبکه بی سیم Wireless: 802.11b/g/n
بلوتوث: بلوتوث داخلی
امکانات دیگر لپ تاپ
سیستم عامل: فاقد سیستم‌عامل
درایو نوری: Super-Multi DVD
وب کم: دارد
نوع وب کم: VGA Web Camera
سیستم صوتی: بلندگوهای داخلی استریو با پشتیبانی از ICE Power
باتری: نوع باتری6 سلولی
شارژدهی باتری6:00 ساعت
توضیحات باتری : باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 56 وات‌ساعت
پورت USB : تعداد پورت USB 3.0 : سه عدد
تعداد پورت USB 2.0 : یک عدد
سایر درگاه ها: پورت HDMI
پورت VGA
سایر ویژگیها لپ تاپ
اقلام همراه: کیف و ماوس اوریجینال ایسوس

از ویژگیهای لپ تاپ 15 اینچی P2530UJ ایسوس ASUS P2530UJ i7 - 8GB - 1TB - 2GB15 inch Laptop می توان به موارد زیر اشاره کرد :
کارایی روان و ایده‌آل، دوام و طول عمر زیاد، امنیت و امکانات بالا و قیمت مناسب مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که یک لپ‌تاپ برای استفاده در محیط‌های اداری باید داشته باشد. شاید در اولین نگاه پیدا کردن چنین محصولی کمی سخت به نظر برسد؛ اما شرکت ایسوس لپ‌تاپ‌های سری ASUSPRO P2530UJ را دقیقا با در نظر گرفتن همین نیازها طراحی و تولید کرده است. البته این ویژگی‌ها آنقدر جذاب هستند که دیگر کاربران هم شیفته آن‌ها خواهند شد. شاید یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های این محصول امکانات بالا نسبت به قیمت مناسب آن باشد. لپ‌تاپ‌های اداری معمولا در تعداد بالا خریدراری می‌شوند و هزینه زیادی روی دست مجموعه می‌گذارند و در نهایت هم ممکن است کارایی مورد نظر را نداشته باشند. حتی پس از مدت کوتاهی هزینه‌هایی هم باید بابت تعمیر و نگهداری آن‌ها پرداخت شود.
در صورتی‌که این مدل علاوه بر قیمت خرید مناسب، هزینه نگهداری بسیار پایینی هم دارد. لپ‌تاپ‌های مورد استفاده در محیط‌های کاری معمولا زیاد جابجا شده و در دسترس افراد زیادی قرار می‌گیرند. اینجاست که مقاومت و امنیت بالای لپ‌تاپ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از این رو ایسوس بدنه این محصول را از پلاستیک مشکی رنگ محکم و بادوامی ساخته که در نگاه اول بسیار شبیه به آلومینیوم برس‌خورده است و نه تنها استحکام، دوام و طول عمر بالایی دارد، بلکه در مقابل کثیفی، لکه و اثر انگشت هم مقاوم است و ظاهر ساده و شیکی هم دارد. این لپ‌تاپ بین 23.3 تا 26.3 میلی‌متر ضخامت (در قسمت‌های جلویی و پشتی بدنه) و به گفته ایسوس 2170 گرم وزن دارد که نسبت به نسل قبلی حدود 250 گرم سبک‌تر شده است. به منظور افزایش امنیت، یک حسگر اثر انگشت در این محصول تعبیه شده است که می‌توان از آن به‌جای رمز عبور، برای ورود به سیستم عامل استفاده کرد. همچنین به‌واسطه قابلیت Wake-on-LAN، می‌توان از طریق شبکه داخلی اترنت با یک فرمان لپ‌تاپ را روشن کرد. این محصول برای ارائه پرزنتیشن و ارائه برنامه‌ها در اتاق جلسات کاملا ایده‌آل است.
چراکه صفحه‌ی نمایش آن کیفیت Full HD با روکش مات و زاویه دید خوبی دارد و چندین نفر دور یک میز می‌توانند به راحتی اطلاعات به‌نمایش درآمده را مشاهده کنند. صدای واضح با تکنولوژی ICE Power ایسوس هم قدرت کافی برای پخش صدای رسا در یک اتاق را دارد. از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی، P2530UJ یک نمونه کامل محسوب می‌شود و مجهز به درایو نوری، کارت‌خوان، پورت شبکه داخلی LAN، بلوتوث، پورت VGA، پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 و سه پورت USB 3.0 است. بنابراین هیچ نگرانی از بابت نوع و تعداد ابزارهای جانبی نخواهید داشت. کیبورد جزیره‌ای و تاچ‌پد یک‌تکه این لپ‌تاپ از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و برای استفاده طولانی مدت کاملا ایده‌آل و کارآمد هستند، هرچند که کیبورد نور پس زمینه ندارد. ایسوس در این مدل از سخت‌افزارهای به‌روز و قوی استفاده کرده که شامل پردازنده مرکزی Core i7 6500U اینتل از نسل جدید Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 920M انویدیا، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی HDD می‌شود. بهره بردن از پردازنده مرکزی نسل جدید و رم DDR4 جزو نقاط قوت این کالا هستند و این مجموعه به‌راحتی از پس کاربری‌های نیمه‌حرفه‌ای و اجرای نرم‌افزارهای کاربردی روزمره مانند جستجوگرهای اینترنت، برنامه‌های حسابداری، نرم‌افزارهای محاسباتی و گرافیکی و آفیس برمی‌آیند. باتری 6 سلولی لیتیوم-یون این محصول با هر بار شارژ تا 6 ساعت روشن ماندن لپ‌تاپ را تضمین می‌کند. همچنین به منظور سرویس یا نگهداری، این باتری به‌راحتی از دستگاه جدا شده یا با باتری جدید تعویض می‌شود. به‌جرات باید گفت، کمتر می‌توان تمامی این امکانات و ویژگی‌ها را به‌صورت یکجا و با چنین قیمت مناسبی در یک محصول پیدا کرد.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

ASUS P2530UJ i7لپ تاپ ایسوس مدل

ASUS P2530UJ i7لپ تاپ ایسوس مدل

 RAM ظرفیت حافظه:8گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
طبقه‌بندی: کاربری صنعتی، کاربری عمومی
Core i7:سری پردازنده