تبلت

اطلاعات

محصولات بازدید شده

برچسب‌ها

نماد الکترونیک

ASUS ZenPad 7.0 Z370CG تبلت ایسوس مدل

3099

محصول جدید

ایسوس :: ASUS
نوع محصول : تبلت
مدل : Z370CG
وزن : 272 گرم
رنگ : بژ
ابعاد : 8.7 × 110.9 × 189 میلی متر
شرایط گارانتی
مدت زمان گارانتی : 12 ماه ضمانت
نام شرکت گارانتی کننده : آواژنگ
نمایشگر
نوع صفحه نمایش: LED-backlit IPS LCD

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

530,000 تومان بدون مالیات

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

گارانتی شرکت آواژنگ(12ماه ضمانت)

اطلاعات بیشتر

سازنده :

ایسوس :: ASUS
نوع محصول : تبلت
مدل : Z370CG
وزن : 272 گرم
رنگ : بژ
ابعاد : 8.7 × 110.9 × 189 میلی متر
شرایط گارانتی
مدت زمان گارانتی : 12 ماه ضمانت
نام شرکت گارانتی کننده : آواژنگ
نمایشگر
نوع صفحه نمایش: LED-backlit IPS LCD
قابلیت های صفحه نمایش لمسی: مجهز به روکش ضد جذب اثر انگشت (Anti-Fingerprint Coating)
مجهز به لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 1 (Corning Gorilla Glass1)
Full lamination
دارای تکنولوژی ASUS Tru2Life
قابلیت درک 10 لمس همزمان
اندازه صفحه نمایش : 7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش: 800 × 1280 پیکسل
پردازنده
نوع پردازنده : Intel Atom x3-C3230 Chipset
مدل پردازنده: 64bit Quad-Core CPU
حافظه داخلی
نوع حافظه : 2 گیگابایت
قابلیت های ارتباطی
تعداد سیم کارت : 1 عدد
پشتیبانی از شبکه های مخابراتی: 2G , 3G
باند شبکه 2G: 850MHz/900MHz/1800MHz/1900MHz
باند شبکه 3G: 850MHz/900MHz/1900MHz/2100MHz
شبکه بی سیم Wireless: WLAN802.11 b/g/n
مشخصات فنی محصول
نوع کاربری : معمولی و خوب
قابلیت های ارتباطی
بلوتوث: نسخه‌ی 4.0
دیگر امکانات ارتباطی : دارای یک درگاه ارتباطی microUSB
دارای فناوری مکان یابی A- GPS , GLONASS , GPS
مشخصات دیگر
سیستم عامل: Android
نسخه سیستم عامل: Lollipop 5.0
سنسور ها: شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , سنجش نور محیط ( Light Sensor ) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت ( Proximity Sensor ) , ژیروسکوپ ( Gyroscope )
پشتیبانی از کارت حافظه: دارد
نوع کارت حافظه: microSD
دوربین پشت: دوربین پشتی با کیفیت 8 مگاپیکسل و با رزولوشن 2448 × 3264 پیکسل
دوربین جلو: دوربین دوم ( وب‌کم ) با کیفیت 2 مگاپیکسل
امکانات دوربین: قابلیت فوکوس لمسی (Touch Focus )
قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی (Geo-Tagging)
باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 13 وات‌ساعت (Wh)
کارکرد باتری: حداکثر 8 ساعت در کاربری ترکیبی و مداوم
ویزگی های دیگر: microUSB

از ویژگیهای تبلت ایسوس زن پد Z370CG بژ 16 گیگابایت ایسوس ASUS ZenPad 7.0 Z370CG - 16GB Beige  می توان به موارد زیر اشاره کرد :
در تابستان سال 94، شرکت ایسوس از چهار تبلت اندرویدی، رونمایی به عمل آورد. این تبلت‌ها از خانواده‌ی نوظهور زن‌پد (ZenPad) این شرکت هستند و تاکنون شامل دو تبلت 7 اینچی با نام‌های Z170CG و Z370CG، یک تبلت 8 اینچی با نام Z580CA و یک تبلت 10 اینچی با نام Z300C اند. شرکت ایسوس در این تبلت‌ها بیش از هر چیز دیگری بر فاکتورهای طراحی، سخت‌افزار و قیمت تمرکز کرده است. اما اصلی‌ترین تفاوت نسخه‌های 7 و 8 اینچی این تبلت‌ها، مربوط به نمایشگر، حافظه‌ی رم و دوربین آن‌ها می‌شود. حال در این فرصت کوتاه قصد داریم تا به بیان مشخصات زن‌پد 7 اینچی مدل Z370CG بپردازیم. همان‌طور که مشخص است، این تبلت به یک نمایشگر 7 اینچی با فناوری IPS مجهز است و از دقت تصویر 800 × 1280 پیکسل بهره می‌برد.

همان‌طور که می‌دانید چند سالی می‌شود که شرکت ایسوس به همگان ثابت نموده که گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به معنای بهره‌مندی از تراشه‌های شرکت کوالکام نیست. ازاین‌رو ما شاهد طیف وسیعی از محصولات این شرکت با تراشه‌های اینتل هستیم. زن‌پد Z370CG هم به تراشه‌ی 64 بیتی اتم مدل x3-C3230 مجهز است و بر روی آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قرار دارد.

این تبلت به دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. در مورد دوربین این تبلت هم باید بگوییم که بسته به منطقه‌ی عرضه محصول، کیفیت دوربین‌های آن متفاوت خواهد بود. دوربین اصلی آن به دو انتخاب 5 و 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن به دو انتخاب 0.3 و 2 مگاپیکسلی محدود می‌شود. از دیگر مشخصات برجسته‌ی این محصول می‌توان به وجود شیار سیم‌کارت، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 3G و باتری 13 وات‌ساعتی (Wh) اشاره کرد.


کیفیت‌ساخت مثال‌زدنی
زن‌پد 7 در زمینه‌ی طراحی و کیفیت ساخت از اکثر 7 اینچی‌های میان‌رده برتر است و اگر به دنبال تبلتی خوش‌ساخت و خوش‌دست می‌گردید، قطعا این تبلت، یکی از گزینه‌های اصلی خرید شما خواهد بود.
 

زن‌پد 7 مدل Z370CG ویژگی‌های جذاب زیادی دارد. اما بدون شک مهم‌ترین ویژگی آن مربوط به کیفیت ساخت عالی آن می‌شود.

درست است که بدنه‌ی این تبلت همچون تبلت‌های میان‌رده‌ی دیگر، پلاستیکی است، اما مطمئنا از در دست گرفتن این تبلت حس خوبی خواهید داشت. قاب پشتی زن‌پد 7 به‌صورت پلاستیک بافت‌دار طراحی شده و اثرانگشت کمی به خود جذب می‌کند.

همچنین ایسوس برای خوش‌دست‌تر شدن این تبلت 7 اینچی، لبه‌ی سمت چپ این قاب را به‌صورت گرد درآورده است.

زن‌پد 7 تنها 8.7 میلی‌متر ضخامت و 272 گرم وزن دارد. ازاین‌رو می‌توان گفت که کار کردن با این محصول با یک دست آن هم در حالت عمودی، هرگز کار سختی نخواهد بود.

همچنین این دستگاه در حالت افقی (لنداسکیپ) کار خواهد کرد. اما گفتنی است که در این وضعیت، اسپیکر و وب‌کم دستگاه در زیر دست سمت چپ شما قرار خواهند گرفت. همچنین این دستگاه 189 میلی‌متر طول و 110.9 میلی‌متر عرض دارد که در مقایسه با دیگر تبلت‌های 7 اینچی این شرکت تایوانی (نظیر فون‌پد 7 و مموپد 7) کوچک‌تر شده است.

بر لبه‌ی بالایی نمایشگر اسپیکر و دوربین دوم قرار دارد و بر لبه‌ی پایینی، لوگوی ASUS به چشم می‌خورد. کلیدهای بازگشت، خانه و برنامه‌های در حال اجرا هم روی صفحه‌نمایش کار گذاشته‌اند.

 

طراحی زن‌پد 7 مدل Z370CG یک تفاوت بزرگ با اکثر تبلت‌های هم‌رده‌ی خود دارد. قاب پشتی این تبلت توسط کاربر، قابل‌تعویض است و به‌وسیله‌ی آن می‌توان از قاب‌های رنگی مختلفی استفاده کرد. همچنین شیارهای سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی microSD نیز در زیر قاب پشتی این تبلت پنهان شده‌اند. اما فراموش نکنید که باتری این تبلت توسط کاربر قابل تعویض نیست. در واقع قابل تعویض بودن قاب پشتی دستگاه، ویژگی‌ای است که ما امروزه بیشتر در گوشی‌ها می‌بینیم تا تبلت‌ها. اما ایسوس در تبلت زن‌پد 7 سنت‌شکنی کرده و توانسته با یک ابتکار ساده، مزیتی بزرگ در این تبلت خود به وجود آورد. این ویژگی تنها مناسب افرادی است که از قاب‌های رنگی مختلفی برای تبلت خود استفاده می‌کنند.
در مجموع باید گفت که زن‌پد 7 در زمینه‌ی طراحی و کیفیت ساخت از اکثر 7 اینچی‌های بازار برتر است و اگر به دنبال تبلتی خوش‌ساخت و خوش‌دست می‌گردید، قطعا این تبلت، یکی از گزینه‌های اصلی خرید شما خواهد بود.

 

 


مناسب برای کارهای روزانه
کیفیت نمایشگر این تبلت به‌قدری خوب است که می‌تواند شما را در کاربری‌های روزانه نظیر وب‌گردی و چک‌کردن شبکه‌های اجتماعی راضی نگه دارد.

این مدل زن‌پد 7 به یک نمایشگر 7 اینچی با دقت تصویر 800 × 1280 پیکسل مجهز شده. این رزولوشن، تراکم پیکسلی قابل‌قبول 216 پیکسل بر اینچ را برای این محصول به همراه دارد. باید گفت که دمای رنگ‌ها و کیفیت نمایشگر این مدل زن‌پد به‌طور قابل‌توجهی از مدل Z170Cg بهتر است. ایسوس برای بالا بردن کیفیت نمایشگر این تبلت از فناوری Visual Master استفاده کرده است. این فناوری که خود متشکل از چند فناوری پیشرفته نظیر Asus TruVivd و Asus Bluelight Filter است، می‌تواند با کمک گرفتن از سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه، عکس‌های واقعی و باکیفیتی را نمایش دهد. همچنین فناوری IPS به کار گرفته شده در این تبلت، زاویه‌ی دید گسترده‌ای را به همراه خواهد داشت.
 

حال بیایید تا کمی از مشخصات نمایشگر این تبلت فاصله بگیریم و به تجربه‌ی کاربری‌مان با آن بپردازیم. کیفیت نمایشگر این تبلت به‌قدری خوب است که می‌تواند شما را در کاربری‌های روزانه نظیر وب‌گردی و چک‌کردن شبکه‌های اجتماعی راضی نگه دارد. اما اندکی حداکثر میزان روشنایی این تبلت کم به نظر می‌رسد و ممکن است شما را در استفاده در محیط‌های بیرون، اذیت کند. همچنین این تبلت برخلاف مدل Z170CG دارای حسگر سنجش نور محیط است. بنابراین در زیر تابش نور خورشید و در فضاهای باز، روشنایی نمایشگر به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود. قابلیت لمس نمایشگر این تبلت به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند و  شما را به دردسر نمی‌اندازد. درمجموع می‌توان گفت که چندان مورد اذیت کننده‌ای در بخش نمایشگر زن‌پد 7 به چشم نمی‌خورد؛ اما از شرکتی چون ایسوس انتظار عملکردی بهتر از این داشتیم.



تبلتی میان‌رده
زن‌پد 7، تبلتی مناسب برای استفاده‌های روزانه است.

همان‌طور که در مقدمه‌ی نقد و بررسی این محصول اشاره کردیم، زن‌پد 7 تبلتی مناسب برای استفاده‌های روزانه است. اما تراشه‌ی اینتل اتم مدل x3-C3230، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای x86 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450MP4 آن هرگز نمی‌تواند آن را به رقیبی قدرتمند در برابر رقبای هم‌رده‌ی خود تبدیل کند. تبلت زن‌پد 7 مدل Z370CG به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده. ازاین‌رو این تبلت اجرای بهتر و روان‌تری نسبت به مدل Z170CG دارد. اما با این وجود ما در حین کار با این تبلت شاهد کندی‌های جسته‌وگریخته‌ای در منو و اجرای بازی‌های گوناگون بودیم. متاسفانه باید بگوییم که عملکرد متوسط سخت‌افزاری این تبلت در همین‌جا ختم نمی‌شود. زن‌پد 7 در اثر استفاده‌های نیمه سنگین، به‌سرعت گرم می‌شود.

حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این تبلت، 16 گیگابایت است که از این مقدار حدود 11 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. مانند اکثر تبلت‌های میان‌رده‌ی ایسوس، زن‌پد 7 هم قابلیت ارتقای حافظه به‌وسیله‌ی کارت microSD را دارد. کاربران می‌توانند تا 64 گیگابایت دیگر، بر حافظه‌ی داخلی آن بیفزایند.در زمینه‌ی راه‌های ارتباطی، زن‌پد 7 دقیقا مشابه با هم‌رده‌های خود ظاهر شده است. این تبلت از نسخه‌ی چهارم بلوتوث، WiFi، GPS و شبکه‌ی اینترنت همراه 3G بهره می‌برد و خبری از ویژگی‌های خاص نظیر NFC و حسگر مادون‌قرمز در آن نیست. از دیگر ویژگی‌های برتر این تبلت می‌توان به پشتیانی از قابلیت USB OTG و Miracast اشاره کرد. همچنین زبانِ منو و کیبورد این تبلت قابل‌تغییر به فارسی است. برخلاف آن‌که زن‌پد 7 تبلتی ارزان‌قیمت و پایین رده به‌حساب می‌آید، اما از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است. این دستگاه به یک اسپیکر DTS در بالای نمایشگر مجهز شده که می‌تواند تجربه‌ی خوبی از صدای شفاف را برای کاربران به ارمغان داشته باشد.
سخت‌افزار پایین‌رده زن‌پد 7، یک حسن بزرگ برای آن به همراه داشته است: طول عمر زیاد باتری. شارژدهی این تبلت در کاربری‌های ترکیبی و مداوم حدود 8 الی 9 ساعت است که می‌تواند برای این تبلت میان‌رده ‌یک مزیت به‌حساب آید. زن‌پد 7 به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 13 وات‌ساعت (Wh) مجهز است که توسط کاربر قابل تعویض نیست.

 


رابط‌کاربری پر رنگ و لعاب ZenUI
رابط‌کاربری ZenUI همانند یک لانچر برایتان عمل خواهد کرد. باید گفت که این رابط‌کاربری شما را از سادگی اندروید خالص زیاد دور نمی‌کند و درعین‌حال یک سری قابلیت‌های جالب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هرقدر زن‌پد 7 در بخش سخت‌افزار متوسط بود، در بخش سیستم‌عامل و نرم‌افزار کاملا امیدوارکننده و بی‌نظیر ظاهر شد. این تبلت به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ (5.0.2) به همراه رابط‌کاربری ZenUI مجهز شده است.
رابط‌کاربری ZenUI همانند یک لانچر برایتان عمل خواهد کرد. باید گفت که این رابط‌کاربری شما را از سادگی اندروید خالص زیاد دور نمی‌کند و درعین‌حال یک سری قابلیت‌های جالب را در اختیار شما قرار می‌دهد.  ایسوس مانند گذشته، در طراحی رابط‌کاربری این تبلت عالی عمل کرده است. آیکون‌های مسطح، این رابط‌کاربری کاملا چشم‌نوازند و درهمان ابتدا شما را شیفته خود می‌کنند. از لحاظ عملکرد ZenUI در این تبلت باید بگوییم که از کندی‌های اذیت کننده خبری نیست. بااین‌حال و با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این دستگاه، می‌بایست انتظارات خود را از این محصول تعدیل کنید.

زن‌پد 7 با برنامه‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری زیاد و جذابی همراه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه‌های Power saver، Super Note، Pc Link اشاره کرد.
به‌طورکلی برنامه‌ی Power saver نمایی کلی از وضعیت باتری و شارژدهی دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود از حالت Ultra Power Saving برای افزایش شارژدهی استفاده کند.
امروزه برنامه‌های یادداشت‌برداری در تبلت‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ازاین‌رو ما شاهد آن هستیم که بسیاری از سازندگان به‌طور پیش‌فرض از برنامه‌های نوت در تبلت‌های خود استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفتیم، ایسوس از برنامه Super Note در زن پد 7 استفاده کرده که به وسیله‌ی آن می‌توان با دست خط خود یا با کیبورد به یادداشت‌برداری پرداخت. همچنین می‌توان از فایل‌های مالتی‌مدیا در یادداشت‌های خود استفاده کنید و آن را ویرایش نمایید. در مجموع باید گفت که برنامه‌ی نوت در زن پد 7 به قدری کامل است که شما را از هر برنامه‌ی یادداشت‌برداری دیگری بی‌نیاز می‌کند. Pc Link نام برنامه‌ای در زن‌پد 7 است که به وسیله‌ی آن می‌توانید تبلت خود را با لپ‌تاپ یا پی‌سی کنترل کنید. در ابتدا می‌بایست نسخه‌ی ویندوز برنامه‌ی مذکور را در کامپیوتر خود نصب کنید. بعد از انجام مراحل راه‌اندازی، باید تبلت و کامپیوتر را به یک شبکه‌ی WiFi یکسان وصل کنید. بدین ترتیب می‌توانید فایل‌های خود را در لپ‌تاپ نمایش یا انتقال دهید.

 

 

از مهم‌ترین تفاوت‌های دو تبلت زن‌پد Z370CG و Z170CG می‌توان به کیفیت دوربین آن‌ها اشاره کرد. زن‌پد Z370CG از دوربین‌هایی به مراتب باکیفیت‌تر از مدل Z170CG برخوردار است.بر قاب پشتی این محصول یک دوربین 8 مگاپیکسلی و بر قاب جلویی آن یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. اما از آنجا که عمده‌ی استفاده‌ی کاربران از دوربین تبلت‌ها، مربوط به مکالمه‌ی ویدئویی می‌شود، می‌توان گفت که دوربین دوم تبلت‌ها از اهمیت بیشتری نسبت به دوربین پشتی برخوردار است؛ گرچه این موضوع ممکن است در نظر برخی کاربران، متفاوت باشد.
کار را از دوربین دوم آن شروع می‌کنیم. دوربین دوم این تبلت نمی‌تواند عکس‌های باکیفیتی برایتان ثبت کند. اما در عوض ایسوس از ابزارهای زیادی برای زیبا کردن عکس‌های این دوربین استفاده کرده است. به‌عنوان‌مثال می‌توان به قابلیت‌هایی چون صاف کردن پوست (Skin Softening)، کوچک کردن گونه (Thin Cheeks) و بزرگ کردن چشم‌ها (Widen eyes) اشاره کرد. حال سراغ دوربین اصلی این تبلت می‌رویم. دوربین اصلی این تبلت برخلاف دوربین دوم آن، کیفیت بهتری دارد. همچنین این دوربین با امکانات خوبی همراه شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عکاسی HDR و پانوراما، زیباسازی (Beautfication) و GIF Animation اشاره کرد.

نقد و نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

ASUS ZenPad 7.0 Z370CG تبلت ایسوس مدل

ASUS ZenPad 7.0 Z370CG تبلت ایسوس مدل

ایسوس :: ASUS
نوع محصول : تبلت
مدل : Z370CG
وزن : 272 گرم
رنگ : بژ
ابعاد : 8.7 × 110.9 × 189 میلی متر
شرایط گارانتی
مدت زمان گارانتی : 12 ماه ضمانت
نام شرکت گارانتی کننده : آواژنگ
نمایشگر
نوع صفحه نمایش: LED-backlit IPS LCD